Weppers woansdei 25-5

Weppers tongersdei 26-5
26 mei 2011

SDS-barbecue
Je kinne je noch opjaan foar de SDS-barbecue oan ’t jûn 24.00 oere. Opsjitte dus! Klik
hjir.

SDS 6 wint
Bram Strubbe twittere ús justerjûn de útslach fan SDS 6:
Zeerobben – sds6 : 3-5, sytze k 2x, johan p, ralph en bram s #fienkmooi @aanthofstra

Minnertsgea D1 – SDS D1
Bij de club waar Remco zijn grootste coachsucces haalde werd vanavond door D1 de slotcompetitiewedstrijd gespeeld. Oene bouke moest flink aan de bak aangezien de rest van het coachingsgilde te laat arriveerdeNa een rommelig begin kwam er langzaam maar zeker wat lijn in de strijd. Af en toe werden er mooie aanvallen opgezet door SDS, maar moest de verdediging ook flink in de remmen door gevaarlijke counters vanaf Minnertsga kant. Een prachtige aanval over veel schijven (typical D1) leidde tot een corner, die op voortreffelijke wijze werd binnengekopt door Idsert. Door wat miscommunicatie kwam de tegenstander toch weer langszij. Na wat kansjes over en weer en wat meer druk vanuit de mannen van de klei, schoot ‘Jorrit’ op fantastische wijze de 2 – 1 binnen. Iedereen dacht dat de winst binnen was, maar een terechte penalty in de laatste minuut deed de toeschouwers alsnog sidderen. Gelukkig lag de lat precies op de juiste hoogte! De laatste wedstrijd winnen geeft een goed gevoel. Idsert kreeg een publiekswissel. Onder luid applaus liep deze kanjer van het veld om zich nu aan een andere sportcarriere te wijden. Idsert, veel succes jongen en bedankt voor je prima bijdrage dit jaar! De andere boys gaan zaterdag nog voor de winst tegen Wekerom.
Tjerk

Aangevuld met het vierde
Aanwezig om 13.00 voetballen om 13.45

Midsimmercup
Op sneon 11 juny wurdt al wer foar de 7e kear yn Dronryp fuotballe om de Midsimmercup. Ek dit jier sil der wer in ploegje fan SDS meidwaan. Juster is der lotten. Sjoch
hjir foar de hiele lotting. Foar SDS sjocht de poule der sa út:
Poule E
Oosterlittens
Leek Rodenburg
SDS
Wyckels Hallum
NOK

Neikompetysje
Wij wiene juster efkes yn Boalsert bij Bolswardia-sc Stiens. Wat in pot. 3-3 nei 98 minuten wêrfan it de gelykmakker fan Stiens yn minút 95 of sa foel.
Strafskoppen. Nei 5 stiks fan beide wie it 4-4.  Dêrnei miste Bolswardia. Kommende sneon it Fean – Stiens.

Bliid
Dochs moai dat der ek Feyenoord-supporters bliid binne mei it kampioenskip fan Ajax. Frank de Boer krige noch in flinke knuffel fan Jan-Rinse Blanksma:

Harsens derby (481)
Wy wepmasters binne net echte koppers, mar sa soenen wy miskien ek noch wolris in kopgoal meitsje kinne. Al soenen wy der heechstwierskynlik noch wol hurd foarwei komme kinne. Sjoch it filmke nei sa ’n 3 minuten:

Bolton Wanderers v Manchester City door geuzehead