Weppers tongersdei 31-1

Vanavond geen trainen/bijeenkomst.
groeten Jaap de Blaauw

C1
C1 soe sneon oefenje tsjin Akkrum. Soe…..want it giet net troch. Akkrum hat kompetysje.

SDS D1 heeft het druk op zaterdag 2 febr.
Een inhaalwedstrijd om 12.30 uur in IJlst tegen IJVC D1 (kunstgras) en daarna een deel van de spelers snel naar Leeuwarden voor de zaalcompetitie.
Want daar begint om 15.30 uur de eerste wedstrijd.
Voor deze zaalwedstrijden zijn we opzoek naar 1 of 2 scheidsrechters!!!
Het gaat om 5 zaalwedstrijden van 20 min. en begint om 15.30 uur.
Geef snel door als je ons wilt helpen, vervoer en koffie (drinken) wordt geregeld.
Graag doorgeven aan Sietske van der Horst 06-23222901 of
sietsvanderh@kpnplanet.nl

SDS 4 en 5
Sneon hawwe de earste wedstrijd nei de winterstop.
Om wedstryd fit te wurden geanne we moarn (tongersdei) wat oan de kondysje dwaan.

Tongerdei SPINNING BY AKKERMANS TE WOMMELS
FAN 19.30 – 20.30
kosten binne fiif eurie.
LEIDERS FAN SDS 4

Sealclinic E-pupillen
Ús grutte jeugdtrainers talint Ayanle Barkat sil kommende sneon de E-pupillen ûnder hannen nimme.
Om jimme allegear genôch oandacht te jaan is de groep yn 2en opdield.
E1 en E2 traine fan 09:00 oere oant 10:30 oere
E3, E4 en E5 (en nije talinten) traine fan 10:30 oere oant 12:00 oere.
Opjaan hoecht net, meidwaan wol!!!
Hans

Seal: SDS 1 wint fan Jirnsum
SDS 1 hat juster mei 9-4 wûn fan Jirnsum 1. Wichard(2), Jacob(2), Pieter(1) en ien fan de wepmasters makken de doelpunten. Keeper Johan Heerma is nei dizze wedstryd de minst passeerde keeper yn de 4e-Klasse 03.

Apart
2 wiken werom moasten de sealfuotballers fan SDS 1 thús fuotbalje. Sy hienen in froulike skiedsrjochter en fansels de “assistent-skieds” efter de knoppen. Nei de wedstryd moast de skiedsrjochtster gau nei Wommels om de bus te heljen. Har “assistent” woe har wol efkes bringe, mar al gau die bliken dat der gjin bus mear nei Ljouwert gie, dus hat hy har mar thús brocht.
It sil der wol neat mei te krijen hawwe, mar juster moast SDS 1 wer thús fuotbalje en no wie der sawol gjin skiedsrjochter as ien dy ’t it skoreboerd betsjinne…..

Nei Oeganda
Jacob-Jan Oostra fan SDS 1 seal sil 29 maaie yn Oeganda foar in goed doel in marathon drafe. Jim kinne him dêr by stypje. It is de muoite wurdich om
dit efkes te lêzen.