Weppers tongersdei 27-5

Programma/utslaggen dizze wike
26 mei 2010
Doch ek mei oan de SDS WK League!
28 mei 2010

SDS WK-League
Moarn kinne jim hjir de formulieren fine om mei te dwaan oan de SDS WK-League!

Byldferslach
Fan de wedstriid fan Da 2 tsjin de heiten is ek noch in byldferslach makke. Jim kinne de 64 foto’s
hjir sjen. Mei tank oan Anke, Jelle en Aant.

SDS D4m wint op ‘e nij
Tiisdeitejûn is de wedstriid tusken Scharnegoutum D3M en SDS D4M spile en de jongste famkes SDS hawwe al wer wûn. Einstân wie 3-6.
Sy moatte jûn noch ien kear bolje en dan is it seizoen dien. Sy kinne krekt gjin kampioen mear wurde, mar hawwe it hartstikke knap dien wylst sy noch mear in pear moannen fuotbalje. Dat bellofd wat foar it folgende seizoen.

Goed nijs
De gemeente Littenseradiel grypt gelyk yn neidat sij op dizze side lêzen hawwe dat it fytspaad tusken Wommels en Easterein net altyd breed genôch is foar fytsers. At je dêr slingerje dan hawwe je no noch de kar út in droege feart en in wiete feart. Aansens net mear. Sjoch hjir it artikel oer
sleatdemping.

SDS 6 spilet jûn thús
Zij zullen vanavond thuis voetballen tegen Rijperkerk 3.
Zij moeten 18:30 aanwezig zijn en om 19:00 voetballen.
ids, steffen, gertjan, baukejan, martijn, doede, bram, peter, thomas, igor, sjoerd van beem en jan bouke.
mvg bram, steffen en gertjan (sds6)

SDS E1 wint
Gisteren hebben de spelers van E1 een prima overwinning behaald tegen SWZ E4.
Al naar vier minuten scoorde Syberen het eerste doelpunt SDS even later kwam SWZ op gelijke hoogte door een bal die van richting werd verandert door een speler van SDS.
De spelers van SWZ hadden wat te vaak naar voetbal op t.v gekeken en lagen veel op de grond terwijl ze amper aangeraakt werden door de onze spelers , wat zelfs leide tot een gele kaart voor Syberen.
De jongens waren daar zo van onder de indruk dat in de rust zo’n hot item dat de leiders bijna geen kans kregen om de taktiek te bespreken.
Onze gast speler Sander Hazewindus was zo onder de indruk , hij zij ik durf bijna niet meer te voetballen want straks krijg ik een gele of rode kaart.
Gelukkig had dit voorval geen invloed op de tweede helft, door een mooie voorzet van Tom wist Yward te scoren en een paar minuten later scoorde Yward vanuit een corner met een fraaie kopbal weer een doelpunt.
de tegenstander kwam weer terug op 2 -3 . Yward maakte de 2-4 wat tevens de eindstand van de wedstrijd werd.
Komende zaterdag speelt E1 de laatste competitie wedstrijd tegen VWC thuis.
We sluiten het seizoen af met een toernooi op 5 juni in Beetsterzaag waar we in een poule zitten met De Sweach E2, SneekWit- Zwart E2, Be Quick Dokkum E2 en De Zouaven E2.
Willem

SDS F5 komt knap werom
Utslach fan de spile wedstriid Mulier F5 – SDS F5 2-2. Alwer mooi foutbal fan de jongens. nei in achterstan fan 2-0 foar de rust kwamen de jongens fan SDS goed werom de eerste goal waard makke troch Chiel Koenen en de twadde goal waard makke troch Arjen Schaap. Dus beide ploegen een puntsje.
Groeten,
Petra Schaap

WK
Jûn foar de fjirde kear alwer it Wommelser Kampioenskip. It begjint jûn gewoan om 20.00 op it skopfjild fan Wommels.

Harsens derby (218)
Wy seagen alfêst efkes op de training fan it Ingelse alvetal yn oanrin nei it WK yn Súd-Afrika(net te ferwarren mei dat yn Wommels). Ek op it WK wurdt it heechstwierskynlik wer “Kick and Rush” foar de Ingelsen. Of “Kick and Search”??????