Weppers tongersdei 19-4

Weppers woansdei 18-4
17 april 2012
SDS League: "Parel 2" pakt kopposysje!
19 april 2012

Fan it bestjoer oan de leden
Fanôf heden hat Hilde Knol net mear de ledenadministraasje fan SDS.
Dizze is tydelik by Tineke Vink.
Foar fragen kinne jim by har terjocht.
Pasfoto’s ynleverje? Dit graach by Tineke, Singel 30A Easterein.
famvink@ziggo.nl 333134
Namens it bestjoer wolle we Hilde tank sizze foar har wurk wat se dien hat foar SDS.
Bestjoer SDS

SDS League
Jûn kinne jim hjir de nijste stân fan de SDS League wer ferwachtsje.

Verlaat wedstrijdverslag D2
Afgelopen zaterdag speelde SDS D2 een zeer spannende wedstrijd tegen koploper SWZ D4. De verwachtingen waren hooggespannen van zowel de coaches als van de spelers. Dit mede omdat we voor de winter al eens eerder met dit team te maken hadden gehad. Enne Johannes Bruinsma was de scheidsrechter en de jongens hoopten stiekem dat SWZ het gedrag zou laten zien dat ze in de najaars competitie hadden laten zien. Aangezien Enne bij de jongens bekend staat als duidelijk en met “zero tollerance” als scheidsrechter, was de verwachting dat er al gauw een of twee spelers van SWZ uit het veld zouden worden gestuurd. Even leek het er op dat dit ook zou gebeuren, er werd gescholden op elkaar op de spelers van D2 en zelfs op Enne. Maar deze wist het onwenselijke gedrag al redelijk snel in kiem te smoren.
Er moest dus keihard gevoetbald worden door onze jongens en dat gebeurde er ook, met grote en kleine kansen over en weer. Het waren de ervaren “bomen”van kerels die bij SWZ de verdediging domineerden en het doel leeg hielden. En bij SDS D2 was het keeper Sjoerd Wiersma die samen met de verdedigers de goal leeg hield.
Eindstand 0-0, daar mogen jullie best trots op zijn D2!
Hans

Harsens derby (739)
Je hawwe eigen goals en eigen goals. Dit is der ien om yn te lijsten. It sil je mar yn it echt barre…….