Weppers tiisdei 7-8

Marije foar Ethiopië!
8 augustus 2012

Swart-wyt
SDS spilet al 65 jier yn it swart-wyt. Dêrom liket it ús aardich as eltsenien freed op it 65-jierrich jubileum komt mei in swart of wyt sjurt, trui, himdsje, bikini, jurk of oars wat oan.

Free-style
Kommende freed komme der lju rûn in oer as 12.00 foar jong en âld in fuotbalsjo jaan. Soenen sy dit ek kinne.
Thús sels ek mar gau oefenje!

Moai stik
Fan Jan Hiemstra út Frjentsjer krigen wy in machtich moai ferhaal oer de skiednis en it ûntstean fan vv SDS. Jim sille it yn de earstfolgende Treffer yn it nije seizoen lêze kinne. De muoite wurdich om nei út te sjen.

Fan herte lokwinske!
Jacob-Klaas Haitsma is hjoed jierdei. Fan herte lokwinske!

DA of VR

Als ik aan een dame denkt dan zie ik een keurig opgemaakte vrouwspersoon die lekker ruikt en er geheel goed verzorgd uit ziet. Waarschijnlijk strak gekleed en met naaldhakken. Kortom een dame is iemand die aandacht besteed heeft aan haar uiterlijk en zich ook zo zal beleefd mogelijk zal gedragen.

Waarschijnlijk heeft de KNVB andere ervaringen opgedaan met dames, want vanaf het nieuwe seizoen heet DA(mes) voortaan VR(ouwen).

Nu staan vrouwen gewoon bekend als het andere geslacht, maar een vrouw hoeft nog geen dame te zijn. Is het gedrag van het andere geslacht dan zo dames onwaardig, dat de voetbalbond een naamverandering noodzakelijk vond?

En als hun gedrag nog meer veranderd, worden het dan volgend seizoen WIJ(ven)???

In ieder geval kunnen de mannen rustig slapen, want hoe diep hun gedrag ook daalt, MA(nnen) of KE(rels) of HE(ren) zal het nooit worden.

Overig heet ons famkes team geen C3m of FAC1 maar gewoon M(eisjes)C1.

Namens Pieter de Boer (pupillenwedstrijdsecretaris) wensen wij alle Dames en Heren een geweldig jubileum en een sportieve seizoen toe.

Groetjes Andre Christiaan Vink

jun. en sen. wedstrijdsecretaris vv SDS

Alderaardichst
Welche tieren schießen keine Toren? Robben