Weppers tiisdei 28-3

27 maart 2017
Trainer gezocht voor SDS Vr.1
29 maart 2017

Afbeeldingsresultaat voor sds dropaksjeDropaksje!

Jaarlijks houden wij als voetbalvereniging SDS een actie door en voor de jeugd om op deze manier toernooien, medailles, keepersdagen, zaaltrainingen enz. te kunnen bekostigen. Hiervoor gaan wij in week 14 van maandag 3 april t/m vrijdag 7 april 2017 een geldinzamelings-actie houden.
We hebben de aanpak zo opgezet dat het voor iedereen die een steentje bijdraagt duidelijk en leuk is om mee te doen. Bovendien kost het weinig tijd, als iedereen tenminste meedoet, dus het is te overzien. We gaan  dropjes verkopen. De drop wordt voor € 2,50 per zakje verkocht waarvan  € 1,50 ten goede komt aan onze vereniging.
We gaan op deze dagen (middag/avond) onze leden een huis aan huis actie laten doen. Een actiegroep is bezig om voor de leden een zo gunstig mogelijke taakverdeling te maken. De jongste kinderen zoveel mogelijk in eigen straat of dorp en de oudere jeugd in de overige dorpen binnen de gemeente Littenseradiel. De opbrengst zal zo snel mogelijk nadien bekend worden gemaakt.
We rekenen op hulp van de leiders/ouders/verzorgers om deze dagen samen met de kinderen tot een succes te maken en bij de ondersteuning om drop te verkopen.

Als actiecomité zullen we de groepjes indelen en de leiders/ouders/verzorgers benaderen.
Wij gaan ervan uit iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als er vragen zijn dan horen we dat graag!
Rinske en Lize

Der kin wer skoord wurde yn Wommels!

Sûnt ferline wike kin der wer skoord wurde op it skopfjild yn Wommels. Der binne wer twa goaltsjes út Easterein nei Wommels brocht dy normaal sprutsen it hiele jier stean bliuwe. Doarpsbelang Wommels hat by it FKWWI regele dat der jild frijmakke is foar nije netten dat as de netten stikken gean der ek wer nijen yn kinne.

Afbeeldingsresultaat voor fuotbalfjild wommels

Jelle

Yn it Frysk Deiblêd hjoed in artikel oer SDS skiedsrjochter Jelle de Boer. Hij nimt ôfskie fan syn wurk  en dat is in ferhaaltsje wurdich.

SDS JO11-4

Alvetalfoto’s

Wij misten noch wat foto’s en nei in oprop binne de earsten dus binnen. Dus graach kommende sneon efkes op de foto de folgjende teams:
MO 15-1
JO 17-1
JO 17-2
JO 15-1
JO 15-3
JO 13-2
JO 13-3
JO 9-3
De foto kin maild wurde nei sds-nijs@home.nl

Harsens derby (1859)

Trainer Meint Hofstra en syn assistent Johan Heerma witte wol hoe ’t sy de mannen fan JO19-1 oan it drafen krije! Bûter, tsiis en aaien!
En úteinlik ferlieze mei de noas yn de bûter…………..