Weppers tiisdei 27-3

27 maart 2012

Goed nijs!
beste mensen,
hier een mailtje uit Damme, Duitsland.
als eerste wil ik eenieder bedanken voor de reactie in welke vorm dan ook. In een tijd van onzekerheid en spanning doet je dit goed. Tige tank.
Gisterenmorgen ben ik geopereerd aan mijn bottumor. Dr. Berg was erg tevreden over de operatie en zei dat hij er een handvol graniet uit heeft gehaald. Krijg nog wel pijnbestrijding via het infuus maar dat gaat er vandaag ook af. Dan nog alleen pilletjes.
Vanmorgen is de fysio al langs geweest dus ik werk alweer aan mijn herstel. Ik mag uiteraard nog niet op mijn rechter been staan of lopen want dat is nog te pril.
Tot mails se,
groeten uit Damme Jet Janna en Douwe

Wichard Deinum hat hjoed syn jierdei. Fan herte lokwinske.

Blunder!!
Om maar aan te geven hoe slecht sommige leiders (ik bedoel mijzelf natuurlijk) opletten tijdens de wedstrijd heb ik gister in mijn wedstrijdverslag over de D2 een blunder begaan. De maker van het derde doelpunt was niet Wytse Yntema, maar Wierd Hofstra.
Wierd , mijn excuus.
Hans

Meer SDS

Wij lêze wol gauris it AD. Sneon stie dizze opfallende kop boppe in artikel.

Harsens derby (720)
Soe Van Gaal hjir wat mei te krijen hawwe?