Weppers tiisdei 22-2

Weppers woansdei 23-2
23 februari 2011

Sealtrainen SDS-froulju
Y.f.m. de hurde fjilden traine de beide SDS-frouljusteams woansdei yn de seal fanôf 20.30.
Allegear efkes in eurootsje meinimme.
Bauke Dijkstra

Foarjiersyndielingen en -programma’s jeugd
It hat in pear nachten wurk koste, mar it is klear. Alle nije wedstrydprogramma’s fan de jeugd steane no op de webside. Jim kinne se fine ûnder “jeugd” en dan je favorite team. Dit jild allinnich net foar A1, B1, C1, en D1.

Net traine
Wolle jim efkes op de side sette dat D 2 en D 3 jûn gjin trainen hat. Y.f.m. te hurde fjilden.
Gr
Douwe D

SDS Da1 oefenden
Wij krigen fan Pieter Veen je noch in ferslach fan de oefenynterlân fan SDS Da 1 tsjin Franeker Da 2 op 12 febrewaris:
Als leider moet je soms wel eens wat regelen voor de dames bij deze dus,  Ik had een oefen wedstrijd geregeld op 12 februari om 12 uur. Het weer speelde de dames grote parten het was namelijk akelig koud. Ondanks de weers omstandigheden begonnen de dames vrolijk aan de wedstrijd de één had nog meer kleren aan dan de ander.
Er was met de scheidrechter afgesproken om 2 x een half uur te spelen ,maar ja één x in het veld waren de dames niet meer te stuiten er werd met veel enthousiasme gespeeld en om de dames warm te houden en te krijgen werd er met de regelmaat van de klok onafgebroken doorgewisseld.
Er werden aanvallen op het doel van de tegenstander gepleegd daar kunnen ze bij het nederlands elftal nog wat van opsteken ;zo werd er op een gegeven moment laat in de tweede helft weer een aanval op gezet eigenlijk te mooi om waar te zijn en bij toeval kreeg marije hiemstra de bal voor de voeten en wat er toen gebeurde was en is met geen pen te beschrijven een goal waar je u tegen zegt .
met deze één nul voor gingen we de rust in en iedereen uitgezonderd de bikkelharde leider had het koud stervende koud ,wie wilde er in de tweede helft nog spelen sietske okkema had de tranen in de ogen maar dat kon ook van de spanning zijn ze is er de tweede helft niet meer ingeweest.
Dus zonder deze toch altijd wel nonchalante  speler begonnen we aan de tweede helft waarin de tegenstander al vrij snel gelijk maakte , maar ja dan kennen jullie de dames nog niet er werd met de alom volop aan de bak weer een tegen aanval van ons opgezet waaruit we een 2-1 voorsprong haalden en dat was tevens de eind uitslag.
met de groeten van de alom altijd doorzettende leider p veenje

Lieder socht foar ien wedstriid
gezocht inval leider voor de wedstrijd aanstaande zaterdag dames 1 de wedstrijd begint om half één
wie o wie kan mij voor deze wedstrijd vervangen
groeten leider dames 1 pveenje

Keatsen en fuotbaljen
Dit seizoen liket it derop dat it sneonsfuotbaljen en it keatsen elkoar oan it ein fan it seizoen net bite sille. By de senioarenkeatsers is der foar it earst in partij op sneon op 28 maaie (sjoch
hjir). De lêste kompetysjewedstriden binne normaal sprutsen op sneon 21 maaie.

Fryske Reklamepriis 2011
Ien fan ús wepsidesponsers, Dutsen.nl, is nomineare foar de Fryske Reklamepriis 2011. Jim kinne hjir op harren stimme.

Harsens derby(409)
Dit wie foar ús it hichtepunt fan it ôfrûne fuotbalwykein: