Weppers tiisdei 21-9

Weppers woansdei 22-9
21 september 2010

Jeugdleiders, opgelet!
Net als vorig seizoen organiseert de KNVB weer een zaalvoetbalcompetitie voor de jeugd in de categorie B – reeksen. Dit zijn alle jeugdteams m.u.v. A1. De wedstrijden van deze competitie worden vastgesteld op de zaterdagen in de periode december 2010 t/m februari 2011, we kiezen voor de regio Sneek.
NB1: er hoeft niet ELKE zaterdag gespeeld te worden, uit ervaring zullen het er ongeveer vier zijn.
NB2: opgegeven meisjesteams lopen de kans in een andere regio te moeten spelen (verder weg), omdat er in totaal per regio vaak onvoldoende meisjesteams zijn.
Een team dat zich opgeeft, zal ook moeten zorgen voor vrijwilligers (ordedienst, scheidsrechter etc), niet zijnde leider tijdens de wedstrijd van zijn of haar team van die dag (dus geen ‘dubbelfunctie’). Dit zullen er steeds twee zijn, de KNVB noemt dit ‘Ordedienst’.
Uiterlijk 27 september moet de opgave bij de KNVB – Noord binnen zijn.
Leiders die met hun team willen meedoen kunnen zich hiervoor aanmelden via ab.scheepvaart@planet.nl en dienen ook voor de eerder genoemde ‘ordedienst’ te zorgen. Opgave uiterlijk zondag 26 september, 18.00 uur.
Meer uitgebreide berichtgeving is te vinden op de KNVB – site.
Met vriendelijke groet,
De Jeugdcommissie / TC – jeugd
Hjir kinne jim der alles oer lêze op de KNVB-side.

Seleksje SDS 2 oefenwedstryd tsjin Sint Anne
Wijziging in aanvangstijd oefenwedstrijd dinsdag
aanvang 19.30  vertrek 18.15
selectie:
keeper sjoerd van beem, syb, jort, jan simon, grietzen, dennis, anne, wytze, gerrit, robert, willem, jelte pieter, arjan los, elger, arjan posthumus.
afmelden bij trainer 0646090270
bij afgelasting trainen om 19.00

groeten
johan

Fan herte lokwinske!
Dennis Dijkstra is hjoed jierdei! Fan herte lokwinske! Jim kinne him
hjir lokwinskje!
025.JPG

Útnoege troch KNVB
Na vorig jaar al een selectiewedstrijd te hebben gevoetbald, zijn Gert Jan Bootsma en Frank Bervoets, beide uit D1, opnieuw uitgenodigd voor een selectiewedstrijd. Gisteren (maandag) heeft Gert Jan geprobeerd de keuzeheren van de KNVB te overtuigen en over drie weken mag Frank dit gaan proberen.
Prachtig dat de scouts de weg naar de velden van SDS weten te vinden.

SDS tsjin SDS’55
SDS’55 uit Wekerom bestaat in 2011 55 jaar. Aan SDS uit Friesland het verzoek of er een potje gevoetbald kon worden tussen beide teams van SDS. Het HB heeft positief gereageerd en deze wedstrijd zal plaats vinden op 28 mei 2011 (14:30) op het sportveld Skoalleseize.
SDS Wekerom speelt 3e klasse en heeft als klubkleuren groen-wit. De Klub telt zo’n 220 leden en kent hoofdzakelijk leden uit de dorpen de Valk en Wekerom.
Ook hebben ze een DA1 en een MC team.
Volgend jaar zal er wel meer informatie verschijnen over deze toch wel bijzondere wedstrijd.
vriendelijke groetjes, Andre

No de iene nei de oare wedstriid ôflast wurdt, siket de jeugd fan SDS nije bezigheden. Sa seagen wij dat der samar ynienen allegear twitteradressen oanmakke waarden troch Johan, Igor, Bram, Sytse, Doede, Martijn en Jan. Wij hawwe de tweets efkes besjoen en witte no alles fan harren útgongslibben, leafdeslibben en fuotballibben en mooglik dat soks hjir en dêr noch wolris in wepperke oplevert. En wij slute net út dat ek SDS yn de takomst weppers mei tweets oankundigt. Ien fan de wepmasters
oefent al in moai skoft.

Rûnom Easterein 2010
De ynskriuwing rint alwer 2 wiken en der
binne al flink wat fytsers dy de útdaging oangean.
Wolst do ek meidwaan? Jou dy dan op en stjoer
in email nei dysjaarda@gmail.com.

Harsens derby(297)
Jari Litmanen is ynmiddels 39 jier, mar noch like linich as yn de tiid dat hy by Ajax fuotballe. Wat in goal!