Weppers tiisdei 21-3-2023

Sneon 18-3-2023
17 maart 2023
SDS-League: ‘FC Systeemplafond’ pakt de wykpriis!
22 maart 2023

SDS-ledengearkomst

Sa ’t jim yn de nije Treffer lêze koenen is de SDS-ledengearkomst nije wike tongersdei 30 maart fanôf 20.30 oere. Alle SDS-leden binne fan herte wolkom.

Sponserrin foar in pannakoai by SDS

Op freed 7 april sil de jeugd fan SDS oant en mei de JO11 meidwaan oan in sponserrin by sc Heerenveen foar in pannakoai by SDS. Ynmiddels is der al hast €1000,- ophelle. Wolsto ek in SDS’er stypje, klik dan hjir en sykje by in team nei in spiler mei in actielink. It wurket sa makkelijk as wat.

SDS JO19-1 wint by Heerenveense Boys

Op Insta kamen wy noch in wedstriidferslach tsjin fan de wedstriid fan SDS JO19-1 fan ôfrûne sneon:

Daar zijn we weer! 3 weken geleden sinds de laatste kraker, maar de sterspelers van 19-1 mogen weer strijden in de 3e klasse. Zonder super Jens, want die is gisteren geopereerd aan z’n schouder. De 4e wedstrijd van het seizoen vandaag tegen Heerenveense Boys 19-4 aka Tiktok United, want de mannen zijn op de andere socials erg actief de laatste tijd. SDS staat 3e met 6 punten uit 3 wedstrijden en Heerenveense Boys heeft het zelfde resultaat gehaald en staat dus 1 plekkie onder ons. 14:15 begon de pot, dus het was lekker uitslapen voor de mannen. 12:45 vertrokken we vanuit Easterein naar Heerenveen. Johan was nog niet helemaal wakker en reed via Sneek en Joure i.p.v. binnendoor via Grou.
Eenmaal aangekomen was het veld om te janken en dus was de warming up niet helemaal goed gegaan door polletjes en springende ballen. Toch moesten we de mindset omgooien en spelen op het knolleveld, want op de 2 kunstvelden speelden vrouwenteams, daar stonden wij natuurlijk wel achter #feminisme.
SDS begon goed en Heerenveen had niet veel te zeggen. Via een hoge bal van Jildert op Jelmer Brouwer schoot Jelmer de bal miraculeus in de rechter bovenhoek. Ruststand 0-1. 2e helft kwamen Thijs en Tim er in. Tim die we even konden lenen van het 2e maakte een goede indruk als invaller, hoewel Jochem een zeer sterke 1e helft speelde. Die zeer sterke 1e helft van Jochem werd beloont, want hij kwam er later weer in. Via een corner/voorzet kwam de bal even later voor de goal, de bal werd weg gekopt, en daar stond Jochem, helemaal klaar om de bal in de goal te schieten via een volley, maar helaas belande de bal op de parkeerplaats. Nog steeds wel trots op Jochem. In de laatste minuut werd het nog 1-1, maar Pieter was alert en spotte de buitenspel. Al om al een sterke wedstrijd en 2x oprij een cleansheet voor De Spoel. Wij zijn trots 🏆.
Niels en Niels

Fergetten

Henk Postma rûn sneon nei Hylpen 2 – SDS 5 de boks noch efkes nei en dêr lei noch it ien en oar oan SDS-spullen. It die bliken dat it allegear fan Jan-Simon Jelsma wie. Wy freegje ús ôf wat der dan wol yn de tas hie….

Heale soal

By SDS 5 hie Willem Wijnia de saken net hielendal foarelkoar. Yn de twadde helte naam hy in korner en moast lyk nei de kant.

Tiid foar nije

Ferslach Hylpen 2 – SDS 5

De ferslachjouwer fan Hylpen hie noch efkes in kreas ferslach makke fan de wedstriid tsjin SDS 5. Sjoch hjir.

Woansdeitejûn sealfuotbaljûn

Moarntejûn om 21.00 oere spylje de mannen fan SDS seal 1 thús tsjin Sneek-Wit Zwart 4. SDS 2 seal mei om 20.30 oere út yn Boalsert tsjin Blauw-Rood’20.

SDS-League

Wy hoopje moarn mei de nijste stân te kommen.

Kantine

Tongersdeitejûn is de kantine wer iepen. Enne-Jehannes sil elkenien foarsjen fan in hapke en in snapke. Dit kear gjin Europa-League, Conference-League of KNVB-bekerfuotbal op it grutte skerm, mar ynterlânfuotbal. EK-kwalifikaasje wolteferstean. It sil wol Italië – Ingelân wurde.

Harsens derby (2149)

Yn Feanhúzen kaam de buorman mei in skooter it fjild op om ’t syn hynders fan it hynder wienen troch it fjoerwurk by it fuotbaljen. De skooter blykber ek…..