Weppers tiisdei 2-10

Weppers woansdei 3-10
2 oktober 2012

Gjin keeperstrainen
Der is jûn gjin keeperstrainen.
Jaap

Ledengearkomst
Jim meie wol fêst yn jim aginda’s sette dat der op woansdeitejûn 7 novimber om 20.00 wer in SDS-ledengearkomst is yn de kantine. No kinne jim net mear sizze dat jim it net wisten.

Die polo past ons allemaal!

Stichting Skoalleseize heeft voor het 25 jarig jubileum SDS polo’s voor de barploegen kado gekregen. Wij hopen hiermee het SDS gevoel tijdens de wedstrijden te verhogen. Om het teruglopend aantal barvrijwilligers op te vangen, zijn wij nu op zoek naar spelers van SDS die een aantal keren per jaar bardienst willen draaien. Wij hopen dan ook jullie als spelers in deze polo’s te kunnen verwelkomen om samen de sfeer in de kantine maken.
SDS
“Sterk door samenspel”. We rekenen op jullie.

Alderaardichst of eins net………..
It giet net sa goed mei Liverpool. Dit stiet der op in boerd by it fleanfjild fan Liverpool:
Liverpool

Harsens derby(851)
Marco Hoekstra sil der jûn by SDS 2 in nije fariaasje op de korner ynslypje, want der binne hast gjin koppers: