Weppers tiisdei 2-10-2018

Weppers moandei 1-10-2018
1 oktober 2018
SDS-League: FC FRickandel pakt de wykpriis!
3 oktober 2018

Oer it gebrûk fan de fjilden

Beste mensen,
Als Stichting de Skoalleseize willen wij nog eens melden dat het Skoalleseize terrein verboden is na alle buiten activiteiten die er plaats vinden. Helaas worden er dingen vernield en er wordt ook nog steeds gevoetbald wanneer dit niet mag. Uiteraard is het heel spijtig dat de jeugd niet “vrij” op het terrein mag, maar het kan gewoon niet. Daarvoor hangen er ook de bordjes “verboden toegang” op het hek. Op het veld achter de sporthal mag ten allen tijden gesport worden, ook buiten de activiteiten om. De jeugd die we betrappen, worden weggestuurd maar we zijn bijna genoodzaakt om de politie in te schakelen wanneer dit weer gebeurt. 9 van de 10 keer weten we wie het zijn. Jeugd en ouders, laat het niet zo ver komen!
Bestuur Stichting de Skoalleseize

Doelpuntenmakkers

Twa wedstriidronden spile en alle teams steane op de list. Toppers binne oant no ta SDS 4. De topper yn dat team is Jelmer Posthumus. Hij skoarde twa wiken efter elkoar in hettrik. Wij binne benijd at hij it SDS rekord fan 3 hetrikken oanien (Geert Hiemstra 1972-1973) evenare kin.
Syn teamgenoaten dogge der alles oan. It ferhaal giet dat hij sneons fan hûs helle wurdt en nij de tredde helte thúsbrocht wurdt.  Sjoch hjir de list oant no ta.

Sealteam

It sealteam fan SDS spilet dizze kear op tongersdeitejûn. Oeverzwaluwen 1 is de tsjinstanner yn Koudum.

Twiits

Wij wiene it sa wend op sneon: De twiits fan SDS VR1 fan Jacomien Heeres. Sneon pakte Tarina Veenje har mobyl at er skoart waard en koene wij de fans thús gelyk fia twitter ynformeare.
Foar de dúdlikheid: Tarina keepte sneon net….

Tuskenstanden

Nei ien of twa wedstriden kinne jim hjir sjen hoe’t de SDS teams der foar stean.

Trainers/lieders bijienkomst

Kommende tongersdei om 19.30 oere:

– korte kennismaking
– terugblik op indeling en eerste resultaten
– inventarisatie vacatures trainingen: wie heeft nog trainers nodig voor zijn team?
– vton: nut en noodzaak
– tijd voor vragen en uitwisseling ervaringen

Ik hoop dat jullie met minimaal 1, maar liever 2 per team kunnen komen.
Ook de technische commissie is natuurlijk van harte uitgenodigd.

Hellet Dennis Vinke de kryst as koach?

Tsjinfallende resultaten yn de beker en it ferlies fan sneon docht dat de posysje fan trainer/koach Dennis Vinke fan JO11-1 wankeljen?

Nee, it team stiet noch altiten efter him

SDS JO17-2 op de foto

De mannen fan SDS JO17-1 ferlearen sneon spitich mei 3-5 fan Leovardia JO17-2, mar de wille om nei de wedstriid mei elkoar op de foto wie der net minder om.

Harsens derby (2056)

Wat in goal!!