Weppers moandei 1-10-2018

Weppers tiisdei 2-10-2018
2 oktober 2018

Mulier Vr.1 – SDS Vr.1

Op 29 september om 12:00 ging de wedstrijd SDS tegen Mulier van start. De dames van Mulier beginnen sterk, wat resulteer in een 0 – 1 voor Mulier in de 13e minuut. Hierop volgt al snel nog een schot op doel van Mulier via de lat in het doel……of toch niet? De scheids keurt het doelpunt af. Topscheids!
De wedstrijd vervolgt zich en in de 38e minuut scoort Mulier. Echter, niet in het doel van SDS. De dames van Mulier sluiten de 1e helft af met een eigen doelpunt. 1 – 1
Met een kleine aanpassing in de opstelling, gaat SDS de 2e helft in. 4 – 3 – 3, dat was een goed besluit. SDS krijgt veel kansen en het is Seriette die de 2 – 1 er in knalt in de 62e minuut. Mulier komt in de 2e helft weinig meer op de kant van SDS, Marjo besloot maar een bakje koffie te gaan halen.
De ballen vliegen de keeper van Mulier (die een knap staaltje keeperswerk laat zien) om de oren. 83e minuut, een mooie pass op Hester………..lat. De bal kaatst terug van de lat en Kirsten schiet de 3 – 1 in het doel.
De wedstrijd eindigt uiteindelijk met een 3 – 1 overwinning voor de dames van SDS.
Janieke Dijkstra

SDS 2 yn de beker

Net allinnich SDS 1 is troch yn de beker, mar ek SDS 2. Sy spylje yn de earste ronde op tiisdei 6 novimber thús tsjin Blauw-Wit’34 2.

Peter hat pech

De keeper fan SDS 4, Peter Stuiver, hie sneon wat pech. Yn de wedstriid tsjin Mulier rekke de tsjinstanner by in aksje mei de knibbel Peter syn holle. It die wol efkes sear, mar Peter keepte fierder. Al gau joech hy oan dûzelich te wêzen en waard hy dochs mar wiksele. Nei yn de dug-out sitten te hawwe en brûst te hawwen bleaun hy him net fit fielen. Thomas van der Meer naam de soach op him en gie mei Peter nei it sikenhûs. Hjir die bliken dat Peter in skedelbreuk hat en hie in nachtje bliuwe moast. Peter mocht snein wer nei hûs en mei de kommende 4 wiken net keepe. Wy winskje Peter en protte betterskip!

De lêste foto fan Peter sûnder skedelbreuk

Peter sjocht alles dûbel

Twa mannen mei in skedelbreuk

SDS 4

Sneon gienen de mannen fan SDS 4 by Mulier lyk efkes op de foto:

Lekker smûk!

Healstok

De flagge wie sneon healstok yn ferbân mei it ferstjerren fan Jan de Boer.

Harsens derby (2055)

Der binne skiedsrjochters dy’t net út de sirkel komme meie……….

Letter mear!