Weppers tiisdei 15-3

Weppers woansdei 16-3
15 maart 2011

C2 gjin trainen hjoed
C2 traint hjoed net, jan bouke sit mei syn wurk.
tongersdei wol wer.
groetnis boudewijn.

Klaverjasse
Kommende tongersdei is der foar de lêste kear dit seizoen klaverjassen yn de kantine. It begjin om 19.30 oere.

Oprop
Ut namme fan it bestjoer docht André Vink in oprop:
Iedereen wil voetballen. Laten we het daarom mogelijk maken dat teams zo compleet mogelijk deelnemen aan de wedstrijden.
Helaas komt het nog regelmatig voor dat teams niet kunnen spelen omdat er niet of te weinig spelers uitgeleend worden van andere teams.
De stelregel bij SDS(Sterk door Samenspel) is dat er geen enkel team een voorkeurs behandeling krijgt. Als er onderscheid zal worden gemaakt geld dit voor SDS 1, 2 3 en A1 deze spelen nl in de A-categorie.
Alle andere teams spelen B-categorie en kunnen gebruik maken van andermans spelers.
Voor lagere teams gelden dat je niet meer dan 3 spelers mag gebruiken van een hoger standaard-team(F1, E1, D1, C1, B1), andersom is er geen limiet.
Uitzondering hierin zijn DA1 en DA2 omdat ze in dezelfde klasse spelen. Maar ook hier geld dat beide teams elkaar moeten helpen evt met steun van D4M.
Het afzeggen van wedstrijden omdat er te weinig spelers zijn is haast onmogelijk geworden omdat er nog zeer beperkt inhaal mogelijkheden zijn bij SDS.
Laten we er voor zorgen dat iederen zoveel mogelijk voetballen kan en ons van de sportieve kant laten zien.

Ik reken op jullie medewerking,

groetjes Andre Vink
wedstrijdsecretaris vv SDS

Woansdeitejûn sealfuotbaljûn
Moarn steane der twa thúswedstriden yn de seal op it programma. SDS 1 mei om 20.30 tsjin koprinner Renado 1 en SDS 2 om 21.30 tsjin       .

55 jier SDS 55
It liket wat in kriptyske kop fan dizze wepper mar it sit sa. Yn
Wekerom is in fuotbalklup dy hjit SDS ’55. Dy klup bestiet dit jier (?) 55 jier en dat geane se fieren bij SDS 47 (dat binne wij). Op 28 maaie wurdt der omraak fuotballe op de Skoalleseize tusken SDS ’55 en SDS ’47. Letter mear oer dit spektakel.

Huntelaar
“Heit? Hat Huntelaar ek meidien by AC Milan?” “Nee jong. Hy sit no ommers by Schalke 04”. “Oh”, seit Pieter. “Wat in gekke namme…… Sjouke 04”.

Harsens derby(425)
It karnafal hat Ronaldinho goed dien:

Letter miskien wol mear!