Weppers sneon 20-2

19 februari 2010
Weppers snein 21-2
20 februari 2010

E1 foar it lêst yn de seal.

Vanmorgen moesten we weer twee wedstrijden in de zaal spelen.
Dit keer waren de tegenstanders: Scharnegoutun E1 en SneekWit-Zwart E1.
De eerste wedstrijd was die tegen Scharnegoutum E1, onze jongens waren nog fit en dat was te zien. Ze zaten er boven op en na 13 min. spelen maakte Idsert de openingstreffer. 3 min. later maakte Tom de 2 – 0 met een prachtig afstandsschot.
Yward dacht, dat kan ik ook en schoot de bal ook in het doel 3 – 0.
Scharnegoutum mocht nog 1X scoren zodat de eindstand 3 – 1 werd.
Na 20 min. rust was SneekWit-Zwart aan de beurt. Onze jongens hadden in de eerste wedstrijd veel gegeven en dat zou ook blijken. Sneek was een maatje te groot voor ons en de vermoeidheid sloeg toe. Door knap keeperswerk door Niels bleef de eindstand beperkt tot
6 – 0 voor Sneek.
Maar met 1 wissel hebben onze jongens het prima
gedaan.
Oene Bauke

Vancouver
Us spesjale ferslachjouwers yn Vancouver Dirk Yde en Samme wolle graach sjen litte wat sij wol
meimeitsje en wij net.

SDS 1 wint oefenwedstryd
SDS 1 hat justerjûn de oefenwedstryd yn en tsjin Emmeloord mei 3-2 wûn. Dit wie it skoreferrin:
0-1 Skelte Anema
1-2 Mark Postma
RUST
1-3 Tsjipke Klaas Okkema
2-3 Erik Haitsma eigen doelpunt
Tsjalling Sikma wit ús ek noch te melden dat Erik Haitsma trije assists hawwe koe.

Frouljustrainen
De SDS-froulju traine fannemiddei yn de sporthal fanôf 17.30. Allegear efkes in eurootsje meinimme.

Harsens derby (145)
De moaiste goal fan de ôfrûne wike komt út Ingelân: