Weppers moandei 5-9-2022

Foto’s SDS-jubileumfeest freed 2 septimber
5 september 2022
De nije SDS-League! Ynleverje foar freed 9 febrewaris 20.00 oere.
6 september 2022

SDS-klean ophelje

Jûn tusken 19.00 en 20.00 oere kinne de leider en trainers hun spullen helje by it ballenhok.

SDS 2 bekert tiisdeitejûn thús

Bekerje siet er dit wykien net yn foar SDS 2, dus wurdt der tiisdeitejûn fuotballe. Harkema Opeinde 2 is om 20.00 oere thús de tsjinstanner.

SDS 1 oefent tongersdei

SDS 1 oefent tongersdeitejûn thús om 20.15 oere tsjin Wikels-Hallum.

SDS 1 oefent tiisdei 13 septimber

SDS 1 oefent nije wike tiisdei 13 septimber yn de Hommerts tsjin HJSC 1 om 20.00 oere.

SDS 1 bekert sneon yn Easterein

Kommende sneon hat SDS 1 de earste fan de twa bekerwedstriden.
Marrum 1 is de tsjinstanner. Neffens de Voetbalapp fan de KNVB  is it in útwedstriid om 14.30 oere, mar dan yn Easterein.
Ofrûne sneon wie de bekerwedstriid  Wikels Hallum 1 – Marrum 1 en dy einige yn 1-1.
Op sneon 17 septimber spilet SDS 1 de wedstriid tsjin Wikels Hallum. Neffens Voetbalapp is it in thúswedstriid, mar dan yn Hallum.

SDS jubileum plaatsjeboek

De plaatsjes kinne fanôf kommende woansdei 7 septimber sparre wurde by Jumbo-Kooistra yn Wommels. By eltse €10,- oan boadskippen krije je in pakje plaatsjes mei 4 stickers der yn en by bepaalde aksjeprodukten kinne je ekstra stickers krije.

SDS seal wint!

It sealteam fan SDS 1 hat fannejûn de twadde wedstriid fan de kompetysje mei 8-0 wûn by NTW 2. Ferline wike gie de earste thúswedstriid noch ferlern mei  4-11 tsjin GAVC 2.

RABO-Clubsupport

SDS docht ek wer mei oan de aksje RABO-clubsupport. Dit rint oant en mei 27 septimber. Moarn mear ynformaasje dêr oer.