Weppers moandei 23-11

Trainer socht
22 november 2009

Trainen giet net troch
It trainen fan A1 en B1 giet jûn net troch.

Ledengearkomst
Kommende woansdei om 20.00 oere ledengearkomst SDS. Wij binne benijd at der ek nijs is fan it fjildenfront.

Ruilmiddei
Kommende woansdei sil der yn de fuotbalkantine wer in ruilmiddei plakfine foar de SDS-fuotbalplaatsjes. Sa kin eltsenien syn boek fol krije. It is fan 15.00 oan ’t 17.00.

Oerienkomst
Wat is de oerienkomst tusken CVVB, Foarút en SDS? Sij sykje allegear foar it folgende jier in nije haadtrianer. Sa is it lêzen op
voetbalnoord.nl te finen bij “vacature”.

Sealtraine
SDS F4 traint fannemiddei fan 17.00 oan ’t 18.00 yn de seal yn Easterein. Tongersdei is F2 oan de beurt. Sjoch
hjir wannear ’t de rest oan de beurt is.

Jelmer
It duorret net sa lang mear en dan komt Jelmer Posthumus alwer werom út Afghanistan. Healwei desimber sil hy dizze kant wer opkomme. Op syn Hyves te sjen fermakket hy him dêr oars wol aardich yn Afghanistan:
wie is nu de sexy zangeres, dennis???:P
It is dêr seker waarmer as hjir……….

Ferslach SDS-froulju
Na een gezellige bruiloft van onze teamgenoot Nynke waren we niet allemaal topfit. Trillende handjes, zwetende oksels en een paar misselijke gevallen..
Helaas niet veel dames op de lijst vandaag en kregen wij versterking van drie toppers van de skoalfamkes. -Bedankt!- Ze hebben ons goed geholpen! In de eerste helft werd het 0-1 voor Renado. Iedereen deed goed zijn best om er een 1-1 van te maken. we hadden een paar kleine kansjes maar helaas wilde het niet lukken.
Na de rust met feedback van Bram en Remco gingen we vol goede moed verder. Annewil stond op keep en heeft een heel aantal ballen eruit kunnen houden toch stond de teller aan het einde van de wedstrijd op 0-5. Een pittige 90 minuten maar het was gezellig en een heerlijk weertje.. Volgende keer weer beter!
Janneke

Harsens derby (86)
Dizze trainer hat dúdlik de kop der efkes net by: