Trainer socht

22 november 2009
Jiergearkomst SDS
23 november 2009

V.V. SDS uit Easterein is voor het seizoen 2010/2011 op zoek naar een enthousiaste hoofdtrainer.
SDS 1 speelt op dit moment in de 2e klasse zaterdag en is een regio vereniging waarvan de spelers uit omringende dorpen komen.

De eerste selectie traint op dinsdag- en donderdagavond en vanzelfsprekend behoort het coachen op zaterdagmiddag ook tot het takenpakket.

Wat vragen wij?
Uiteraard zijn de betreffende diploma’s (Oefenmeester 2) een vereiste. Daarbij ben je enthousiast en ambitieus. Heb je een voetbalvisie, discipline en ben je niet alleen georiënteerd op het eerste elftal, maar heb je ook oog voor de rest van de vereniging. Ervaring is een pre.

Sollicitaties kunnen voor 30 november, bij voorkeur per email, gestuurd worden naar Durk Okkema TC voorzitter en bestuurslid,

e-mailadres: okkema1970@hetnet.nl

Voor vragen kun je bellen 0515-333005.