Weppers moandei 11-11

Weppers tiisdei 12-11
11 november 2013

SDS        22  6  – 1 – 15  52 – 103
De kop fan dit stikje jout it oantal wedstriden en it rissultaat oan fan dit wykein. In belutsen SDS-er fynt dit der fan: Der wiene wolris bettere wykeinen.

Opvallend:
In Easterein dit jaar vanwege het veld, nog niets afgelast, hulde Skoalleseize!
E4 en MC1 blijven ongeslagen: Herbstmeister?
D1 en het 5e verliezen eerste competitiewedstrijd
E3 schiet door in de twintigers: vijfde deel van alle tegentreffers
Bijna 2 x zoveel goals tegen als voor
Woudsend 2 heeft niet genoeg spelers, maar Woudsend 3 wel…………..
Drie van de zes winstpartijen komen van de F-pupillen, F2 ook Herbstmeister?
Tjerk (Frederiksstadt)

Tige by tige!
Foarige wike moandei bestie de SDS-webside alwer 11 jier. Tige by tige noch foar al jim lokwinsken!

F3 yn aksje

F3 wie sneon wer top tsjin TOP. Sij wûnen mei 8-0

Op krukken

Fluitsje wurdt noch efkes neat, mar Jelle de Boer skarrelt al wer wat om op krukken neidat er in nije heup krigen hat.

Twiit
In moaie twiit juster fan mr. tvdp : Jopie speelt al 3 wedstrijden achter elkaar supertop in D1. Waarom geen uitnodiging?#veltman #veeltesnelinternational

Programma
Op ús foarside sjogge jim in giele tekst. At jim dêr op klikke krije jim it programma fan kommende sneon te sjen.

Serious RoekrockRequest
Yn Weidum sille se jild ynsammelje foar Serious Request. Sy sille dit dwaan mei û.o. in sealfuotbaltoernoai yn de gymnastykseal fan Weidum. Dit is op sneon 14 desimber. Om ’t der dan ek noch in KNVB-programma is sille hjir net folle SDS’ers meidwaan kinne, mar wa ’t al kin is wolkom fansels.

Harsens derby(1154)
Nei sa ’n gefal is it miskien in idee om de folgende wedstriden de keeper yn de spits te setten: