Weppers freed 21-9

SDS League: Frysk dammer pakt wykpriis!
20 september 2012
Seleksjes sneon 22-9
21 september 2012

Meidieling
Beste mensen van SDS,
Met directe ingang heb ik de taak als scheidsrechtercoordinator naast mij neer gelegd. Door een blessure zal ik ook de komende tijd niet meer fluiten en veel minder aanwezig zijn bij SDS.
Wel blijf ik gewoon wedstrijdsecretaris voor de junioren en senioren.
Groetjes, Andre Christiaan Vink

It programma foar moarn kinne jim hjir sjen.

SDS 5
Let op: de wedstriid fan SDS 5 stie earder op 12.45 mar omdat der wat úfallen is yn Jidskenhuzen is de wedstriid no om 14.00 oere.

Oefenje
Der binne moarn ferskeidene oefenwedstriden:
8.40 yn ‘e boks en 9.00 fuotbalje:
SDS E4 – SDS E5
SDS F2 – SDS F3
10.00 yn ‘e boks en 10.15 fuotbalje:
SDS E2 – SDS E3
SDS F4 – SDS F5

Efles Balje
Jûn is it wer sa fier. Der wurdt wurdt Efkes Balle troch de leafhawwers fan gjin kompetysjefuotbal. It begjint om 19.303 oere en der wurdt seker net skopt op alles wat beweecht. Fandêr dat it ek Efkes Balje hjit.

Te keap
Op 29 september start voor de meeste teams de competitie weer. Ook de meeste trainingen zijn weer gestart. Het moment om er achter te komen dat die gloednieuwe voetbalschoenen van vorig jaar alweer te klein zijn. De kledingkast begint al aardig op een sportwinkel te lijken. Daarom lijkt het de jeugdcommissie een leuk idee om een markt te organiseren voor gebruikte schoenen.
Aanstaande zaterdag 22 september houden wij in de kantine de markt tussen 10:00 en 11:00uur. Ook andere voetbalkleding mag worden aangeboden.
Vraag en aanbod bepalen de prijs. SDS zorgt voor de locatie. De JC fungeert als marktmeester.
Tot zaterdag.
De jeugdcommissie

Harsens derby(843)
Dus dêrom kinne je better je sjurt oanhâlde neidat je skoord hawwe: