Wepperkes -woansdei-

SDS League: Tom, Pieter and the H. pakke op ‘e nij wykpriis!
29 november 2005
Wepperkes -tongersdei-
1 december 2005

Topper yn Easterein
Net ferjitte: jûn om 20.30 de Kraak(er) yn Easterein. SDS 1 – Exstador 1.

Ferbettering
De gastskriuwer fan SDS 3 komt foar in part op syn wurden werom. De omskriuwing fan it twadde doelpunt yn de wedstryd tsjin Makkum koe net troch de beugel. Lês  hjir
it ferslach mei de ferbettering.

George Best 1946-2005
I once said Gazza’s IQ was less than his shirt number and he asked me: “What’s an IQ?”
George Best oer Paul Gascoigne.
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered.
George Best oer syn sinten.

Mei de kloaten foar it blok
Dizze útdrukking kinne wij allegear. Net allinne de hearen mar ek de dames brûke dit te pas en te ûnpas. Mei de kloaten tsjin it blok dat is allinne wei lein foar de hearen. Sa as yn dit filmke.

Staphorst net op skoalreis
Kommende sneon komme de Staphorsters mei in bus nei Easterein  ta. Sy besjogge dit net as in skoalreiske. Want dit stiet er op harren webside(www.vvstaphorst.nl)
Bus eerste elftal
Bij uitwedstrijden van het eerste elftal gaan er altijd veel supporters mee en dat wordt door de hele eerste selectie zeer op prijs gesteld. Alleen het is niet de bedoeling dat kinderen ZONDER BEGELEIDING met uitwedstrijden mee gaan.
Enkele jaren terug is in overleg met het hoofdbestuur de regel ingesteld dat kinderen beneden de 14 jaar alleen onder begeleiding van een volwassen persoon mee kunnen in de bus naar een uitwedstrijd.
Want trainers en begeleiders van de eerste selectie zijn op GEEN ENKELE MANIER verantwoordelijk voor de kinderen  die in de bus zitten want het is geen schoolreisje.
Spelers,trainers en begeleiders van de eerste selectie.

Letter mear!