Wepperkes – tongersdei –

WK klassemint nei 20 wedstriden
15 juni 2006

Lieder E2 reageert
Nei it artikel yn it Snitser klupblêd oer E2 koe in reaksje net útbliuwe. Johgan de Graaf hat it allegear hiel oars belibbe en omdat dy fan SDS is, leauwe wij dy. Lês hjir mar.

Jeugdvoetbaldag 10 juni 2006.

Op zaterdag 10 juni hadden we met de F-pupillen nog een jeugdvoetbaldag in Heerenveen.

Voor de meeste spelers (en ook ouders) wel even wennen,  want het voetbalseizoen is al een paar weken afgelopen.

Om 9.45uur kwamen we aan op Skoatterwald, het prachtige trainingscomplex van Heerenveen.

Een prachtige dag met een temperatuur van ongeveer 25 graden.

Behalve SDS waren er ook nog andere verenigingen zoals WPB, Terschelling, vv Heereveen, Drachtster Boys, Jistrum en WWS.

Er werd 4 tegen 4 gespeeld door teams die steeds in een wisselende samenstelling speelden.

Iedereen heeft 5x een wedstrijd gespeeld van een kwartier.

Dit was best vermoeiend gezien de hoge temperatuur.

Bij een gewonnen wedstrijd en aantal gemaakte doelpunten kon per speler punten worden gescoord.

Hoewel ik er als trainer van F2 mischien iets anders naar kijk, vond ik onze spelers heel erg goed spelen.

Er waren drie prijzen te verdelen. Helaas zat hier niemand van SDS bij, maar een aantal waren er heel dichtbij.

Iedereen kreeg na afloop een certificaat en een sleutelhanger.

Om ongeveer 12.30uur keerden we vermoeid terug naar Oosterend / Wommels.

Al met al een zeer geslaagde morgen en zeker voor herhaling vatbaar.      (Theo Postma)

Letter hjoed mear…..

Hawwe jim noch nijs, mail it nei ús