Wepperkes -sneon-

Midwintertoernooi
14 januari 2006

Midwintercup 2004
Soe it hjoed krekt sa gean as yn 2004?? Sa gie it doe(klik hjir).

Futsaltoarnoai
Jûn om 18.30 is it futsaltoernoai foar de A- en B-junioren yn´e Greidhoeke.

Drok oan ’t trainen!
De mannen fan SDS 1 binne al drok oan ’t trainen foar de Midwi..eeeeeeeeeuhhhhhh Battle of the Sexes.

It taktyske konsept wurdt trochnommen.

Oan it blok sil it net lizze.

It giet der aardich fanatyk oan ta. Der wurdt op alle ballen doken. At it moat sels mei syn twaën.

Reaksje fan de froulju
Hjir noch efkes in reaksje fan de froulju fan COVOS op it stikje fan de mannen fan SDS 1 wat dizze wike op de webside stie:

Beste heren,

Zoals wij vrouwen al heel lang weten, zijn emoties tonen niet bepaald jullie sterkste kant. Toch zullen wij, bij de aanstaande nederlaag, onze schouders aanbieden om jullie op uit te laten huilen. (Biertje op onze kosten mag ook hoor!). Maar het is misschien ook wel die emotie die van ons goede verliezers maakt. Ons streven in deze prestige wedstrijd is misschien ook wel het behoud van jullie eergevoel. Als wij daarvoor wat puntjes moeten laten gaan, beschouwen we dat als een vriendendienst.

We hebben er even over nagedacht hoe we jullie een beetje welkom konden laten voelen in onze sporthal. Wat doen voetballers nu altijd met een wedstrijdje voetbal?? Het eerste wat bij ons op kwam is het alom bekende kopje thee in de rust.

Is het een idee om jullie tijdens de setwissel een kopje thee aan te bieden met rustgevende, strijdlustige of inspirerende melange? De keuze is aan jullie!

Nog steeds wensen wij jullie veel succes!

Dames 1

Letter mear!