Wepperkes -freed-

SDS 3 derop út!
17 december 2005

Futsal: SDS 2 ûnderút
SDS 2 hat woansdeitejûn mei 0-2 ferlern fan Haskerland. SDS 2 miste nogal wat spilers. Dochs koenen sy lang meidwaan. De ferfangers wienen dan ek net de minsten. Klik
hjir foar it ferslach fan Dirk-Yde.

Kenniskwis
Mei in sealfol minsken hat justerjûn de tredde foarronde west fan de fuotbalkenniskwis.
Marcel Frankena, Marco Hoekstra en Jan de Jong gyngen de striid oan foar it lêste finaleplakje.
Nei 3 ronden die bliken dat Marcel syn wurden foarôf (ik wit echt neat) útkamen. Mei mar 5 punten heakke hij ôf want Jan hie der 13 en Marco 8.
Efter it Theo de Jong apparaat wie Jan de sterkste. Mei 6-3 fersloech hij Marco.
Op 7 jannewaris nimt Jan it op tsjin Gearard, Lolke en Willem.

Gjin seleksjes
Der wurdt moarn net folle fuotballe. Wy hawwe dan ek gjin seleksjes krigen foar de wedstriden fan moarn. Miskien krije wy dy fan A1 noch. Dit hinget derfan ôf at trainer Marco Hoekstra wat oer de kater fan juster hinne is.

Kees Kist
De measten wisten wol dat Kees Kist by Paris Saint Germain fuotballe hie(Johan de Graaf, Tsjerk van de Pol, Freddie Scheltema en Frouke Bleeker). Der wienen in pear dy ’t ek sizze koenen dat Kees Kist ek efkes by Mulhouse fuotballe hat(Sicco Scheltema, Wichard Deinum, Dirk-Yde Sjaarda en Rienk Wiersma).

Euroborg
Feike Jorritsma is op it heden in soad oan ’t wurk yn it nije stadion fan FC Groningen. Hy makke foar ús dêr in pear moaie kiekjes. Sa ’t it liket mei it Euroborg der wol wêze. Klik op de foto’s foar in fergrutting.

Kreas!

Hartstikke kreas!

Netsjes!

Moai fjild!

Heuuuuhhhhh?
Wêr is de auto no?(klik hjir en set it gelûd oan)

SC Heerenveen
SC Heerenveen is troch yn de UEFA-cup en in soad SDS ‘ers hawwe alwer nocht yn in leuk reiske lykas foarig jier nei Newcastle. De lotting is fanmiddei om 13.00 oere. Dizze klups sitte der foar Heerenveen yn de pot:
AS Monaco, dat in de eerste ronde Willem II uitschakelde, is de nummer zes van Frankrijk. De Monegasken konden het in de voorronde van de Champions League niet bolwerken tegen Betis Sevilla maar bleven in de UEFA Cup Hamburger SV en Slavia Praag voor.
Palermo hoefde zich niet bovenmatig in te spannen om een groep te winnen waarin onder meer Maccabi Petach-Tikva meespeelde. De Sicilianen delen de achtste plaats in de Serie A met Lazio Roma.
Steaua Boekarest zegevierde zonder een tegendoelpunt te hoeven incasseren. Thuis werd zeven maal gescoord tegen Lens en Halmstad, terwijl bij Hertha BSC en Sampdoria doelpuntloos gelijk werd gespeeld.
Middlesborough belette vanavond door een zege op de vorige club van Karim Kissi dat AZ groepswinnaar werd. Daardoor zit er voor ons wel een reisje in het vat dat bijzonder veel aan vorig jaar doet denken.
Strasbourg lijkt de minst grote club van het zevental, zeker gezien de voorlaatste positie die de club uit Noordwest-Frankrijk in de Ligue 1 inneemt. Toch wist het internationaal te zegevieren over onder meer AS Roma, FC Basel en Rode Ster. Een leuk reisje met de auto.
– Minder aantrekkelijk is de winnaar van groep G, Rapid Boekarest. Net als Shakhtar Donestk en VfB Stuttgart behaalde deze ploeg 9 punten, zodat het nipt betere doelsaldo de doorslag gaf. Rapid schakelde in de eerste ronde Feyenoord uit – dat zouden we moeten rechtzetten.
– De laatste mogelijke opponent is Sevilla. De Spanjaarden verloren in Sint-Petersburg, maar versloegen Besiktas en Guimaraes. De rood-witten hebben onder meer Frederic Kanouté en Javier Saviola in hun gelederen.
De loting begint rond de klok van één en is live en multimediaal te volgen op de website van de
UEFA.
(mei tank oan http://sc.heerenveen.org/)

Letter mear!