Voetbalschool Noord

20 februari 2012
Weppers woansdei 22-2
22 februari 2012

Op zondag 4 maart en vrijdag 9 maart starten we weer met de voorjaarscursus 2012 bij Voetbalschool Noord in Sneek. Dit geldt voor alle jongens en meisjes in de leeftijd van 6 t/m 18 jaar.

Voetbalschool Noord biedt techniektraining aan onder leiding van gediplomeerde trainers en/of met trainers welke als spelers actief zijn geweest in het betaalde voetbal.

De doelstelling is helder; Kinderen van Voetbalschool Noord onderscheiden zich in techniek van medespelers en tegenstanders van hetzelfde niveau. Plezier en uitdaging staan hierbij voorop!

Voetbalschool Noord is niet clubgebonden maar werkt juist club ondersteunend. De deelnemers trainen bij hun eigen club en krijgen een extra techniektraining op de voetbalschool. Door het trainen met professionele trainers zal het voetbalniveau omhoog gaan en hier hebben de clubs weer voordeel van.

Voor meer info kunt u kijken op www.voetbalschoolnoord.nl.

Inschrijven kan via de site!