Utslaggen 14-11

13 november 2009
Weppers snein 15-11
14 november 2009

Mail de útslach, in koart ferslach, foto’s, bijsûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en oare wissichheden nei dizze adressen.

útslach
14:30 SDS 1 – Blauw Wit ’34 1   5-0
12:15 SDS 2  – Staphorst 2  1-7
13:15 SDS 4 – Bolswardia 4  1-1
15:00 SDS 6  – AVC 4  0-3
10:15 SDS DA1  – Sleat DA1  g.n.t
11:30 SDS A1 – Oosterlittens A1  5-3
10:00 SDS C1 – Sch.goutum’70 C1  3-1
8:45 SDS D1 – RES D1  0-3
9:00 SDS E1 – Oosterlittens E1  9-2
9:00 SDS F1 – Joure SC F3  6-1
12:30 Joure SC 2  – SDS 3  1-1
14:30 Zeerobben 4  – SDS 5  1-1
12:30 GAVC DA2  – SDS DA2  g.n.t.
14:30 RES B1 – SDS B1  g.n.t.
9:00 VWC C1 – SDS C2  4-0
10:15 AVC D2 – SDS D3G  9-2

SDS 1 – Blauw Wit 1    5-0
Gjin grap skriuwe wij op de foarside. Dochs wol wat ferrassend wint SDS mei 5-0. Wij binne benijd nei de kop fan it stikje fan Siem Sikma. Tsjalling (2) Skelte (2) en Dirk Yde wiene de doelpuntenmakkers. Hjir is it ferslach

SDS 2 – Staphorst 2    1-7
Al frij gau yn de wedstryd stie it 0-3. Dan wurdt it dreech. Robert Sijbesma skoarde út in strafskop.

Joure 2 – SDS 3   1-1
Het leek wel of SDS de eerste helft in het grijs speelde, zo grauw was de wedstrijd, en zo grauw waren de combinaties, de beleving en de inzet. Ruststand, u raad het al 0-0. In de rust werden de puntjes op de i gezet en ziedaar het zwart-wit van SDS 3 kwam weer tevoorschijn. Gerlof was één van de aanstichters met zijn nimmer aflatende inzet en loopacties. Na een pracht combinatie tussen Pieter Kamstra en Jelte Pieter rond de laatste perfect af. Een echt belachelijke wissel (wie bedenkt dat om Jan Stenekes eruit te halen) maakte dat er wat onrust kwam in het veld en resulteerde in de 1-1. Het laatste kwartier zette het derde nog aan, vele kansen waren het gevolg met onder andere een (opnieuw) onterecht afgekeurd doelpunt van Jelte-Pieter,maar de stand bleef ongewijzigd. Wel een tweede helft om op voor te borduren.
Remco B.

SDS 4 – Bolswardia 4      1-1
Fierder as ien doelpunt kaam SDS net. Bote Strikwerda makke it doelpunt.

Zeerobben 4 – SDS 5     1-1
De mannen fan SDS 5 hiene it dreech. It begûn al mei de tsjinsin oer it keunstgers bij sommigen. Der wien guon bij dy hiene in drokke wike efter de rêch hân en rekken samar irritearre. Trije giele kaarten wiene it gefolch. It wikselsbelied fan Zeerobben wie ek in doarn yn it each. Foar it gefoel wiene it allegear wiksels, dy’t wer nij fjoer yn it fjld brochten. Foar it skoft wie SDS wol wat better, mar twa doelripe waarden net benut. Nie it skoft bettere seunen en de 1-0 like logysk. Klaas Kamstra foarkaam de 2-0 mei in geweldige redding mar 10 minuten foar de ein in helpbal fan Jappie en Harm Auke skoarde. Krekt foar tiid in geweldige kâns foar SDS mar dy wie net besteed
oan in oantal spitsen.

SDS A1 – Easterlittens A1
SDS A1 pakte juster dikfertsjinne de oerwinning yn dé derby tsjin Easterlittens A1. Mei nammen de earste helte wie SDS oppermachtich. Dit rissulteare yn in 4-0 rêststân. De twadde helte hie dizze foarsprong fierder útbout wurde moatten, mar troch slordichheden koe Easterlittens dochs noch werom komme oan ’t 5-3.

SDS D1 – RES D1
Vandaag moest D1 aantreden tegen RES D1 een goede ploeg die derde staat op de ranglijst. We wisten dat we vol aan de bak moesten om een goed resultaat te halen. Uiteindelijk verloren we met 0-3 maar:
Het elftal stond goed
Verdedigend, onder leiding van Wiebe, stond het super,
De eerste helft kregen we 3 kansen, tegenover RES die 2 kansen kreeg maar toch stond het bij rust 0-2
Iedereen blijft positief en werkt keihard
Op de training en tijdens de wedstrijden zien we steeds meer vooruitgang.
Dus de leiding Jurjen, Tjipke,Egbert en Remco waren beretrots en de spelers zelf ook!
ZO doorgaan met elkaar en dan komen naast het goede voetbal de punten ook wel!!
Remco

SDS E1- Oosterlittens E1
Vandaag de streekderby tegen Oosterlittens, we begonnen al meteen goed , want Idsert scoorde na enkele minuten het eerste doelpunt.
Al vrij snel werd het weer gelijk omdat enkele spelers dachten dat er een overtreding was begaan op een speler van SDS en de verdediging niet op scherp stond kon de tegenstander vrij makkelijk het tegendoelpunt scoren.
Maar voor rust werd de voorsprong groter gemaakt naar 4-1.
De tweede helft ging onze keeper Niels in het veld spelen en stond als laatste man  spelen , maar hij vergat even dat hij nu veldspeler was , bij een aanval van Oosterlittens hield hij de bal in een reflex met zijn hand tegen.
De penalty die daar op volgde werd niet benut door de tegenpartij.
SDS wist uiteindelijk de wedstrijd te winnen met 9-2. Doelpuntmakers : Idsert 3, Tom 2 , Yward 3 , Niels 1.
Willem

SDS Da 1 – Sleat Da1

Net troch it wetter mar troch (de) Sleat giet it net troch. Sij hawwe te min froulju foar sneon.

RES B1 – SDS B1
De wedstryd RES B1 – SDS B1 giet ek net troch…
Christian Zijlstra