Útslagen sneon 13-9

12 september 2008
Weppers snein 14-9
13 september 2008

Mail de útslach, in koart ferslach en oare bijsûnderheden nei dizze adressen.

14:30 SDS 1  – Heerenveense Boys 1   1-3
12:00 SDS 2 – Leeuwarder Zwaluwen 2   1-1
10:15 SDS C1 – Nijland C1  oflast
12:00 SDS C2 – Akkrum C2  oflast
9:00 SDS D1 – LSC 1890 D2  oflast
13:30 SDS DA1  – SDS DAJ  oflast
9:00 SDS E1 – Dronrijp E1  3-4
9:00 SDS E4 – JV Bolsward E8M  16-0
10:00 SDS F2 – Oosterlittens F4  0-9
10:00 SDS F3 – Mulier F3  17-0
14:30 Leeuwarder Zwaluwen 3  – SDS 3  2-2
14:30 Blauw Wit ’34 7 – SDS 4  2-1
14:30 Blauw Wit ’34 8  – SDS 5  g.n.t.
14:00 Lemmer A1 – SDS A1  2-3
11:00 Scharnegoutum’70 B1 – SDS B1  5-3
8:45 Oosterlittens D4 – SDS D2  oflast
10:30 Sparta’59 E1 – SDS E2  8-0
9:00 Franeker SC E4 – SDS E3  17-0
9:00 Stormvogels’64 F1 – SDS F1  oflast

Ferslagen:

SDS 1 – Heerenveense Boys  1-3
Harm read. Dirk de Jong skoort. Sjoch hjir foar it útgebreide ferslach fan Siem Sikma..

SDS 2 – Leeuwarder Zwaluwen 2 1-1
In terjochte útslach nei in wedstryd mei twa gesichten. De earste helte wie dúdlik foar de Ljouwerters. SDS begie slap en it wie al gau 0-1. Doe ’t sy ek noch in penalty tsjin krigen like de wedstryd al gau spile. Lokkich genôch pakte Marten de pingel en bleaun SDS yn de wedstryd.
De twadde helte begie SDS folle feller en wie it dúdlik de boppelizzende partij. Kânsen fan Arjen en Dirk-Yde waarden net benutten, mar 5 minuten foar tiid wie it dan dochs raak. Dirk-Yde Sjaarda skoorde by syn rentree knap nei in foarset fan Wichard.
Klaas Okkema en Hylke Schrale koenen beide tefreden wêze mei it rissultaat.

Leeuwarder Zwaluwen 3 – SDS 3      2-2
SDS stie mei 0-2 foar, mar it waard 2-2. Doelpunten fan Ralph Wariman en Stefan van Krimpen.

Blauw Wit 7 – SDS 4   2-1
In moaie foarset fan Mediamerkekeapman Gerlof op Mediamerkekeapman Bas soarge foar it ienige SDS doelpunt.
Blauw Wit 7 – SDS 4         2-1
Tongersdei te jûn begûne we mei 16 man op papier, mei flink wat gesko by prestaasje teams, kin it ‘recreatie team’ (SDS 4) mei de feste spilers út komme. 14 man út it eigen legioen, oanfult mei Gerlof Obed, en Steffen fan it 3de.
14.30 begûn de wedstriid, mei de ôftraap foar SDS.
Blauw Wit kaam de earste helte sterk út de sokken. Al frij snel kamen sy dan ek mei 1-0 op foarsprong. Ot dit noch net genôch wêze mocht, makken sei healwei de earste helte ek noch de 2-0.  As ‘sleauwe starters’ kaam oan it einde fan de earste helte it ware talint fan SDS 4 nei boppe.  Mei geweldige opbou fan’t de efter liny, waard Gerlof Obed oan spiele, wist mei syn snelheid de efter liny te berikken,  hjoud ’em foar, en Bas knikt’em yn’e goal.
Foar ús gefoel wie de 2-1 de omekear fan de wedstriid. De twadde helte begjint dan ek hyl oars, mear beleaving, folle skerper, en mear striid yn de duels.
In moaie kans foar Obed wurdt ôfluiten foar bûten spul. Dit blykt in terjochte te wezen, mar in beslissing fan in skiedsrjochter kinne jo neat tsjin yn bringe.
Ferskeidene spilers krije noch in soad kânsen. Mar spitich genôch mei it net barre, wylst it wol fertsjinne wie, bliuwt de gelyk makker efter weage.
Rudy

Lemmer A1 – SDS A1
Neffens ús ynformaasje skoorden Andries Brinksma (2) en Bouke Jan Plantinga.

Scharnegoutum B1 – SDS B1 5-3
zaterdag 13 september 2008
De wedstrijd begint om 11 uur.
Zelf was ik iets te laat, nogmaals m’n excusses daarvoor. 11 uur zijn we warm gelopen en beginnen we aan de wedstrijd.
Vanaf het begin zijn we goed fel, en zijn dan ook het betere team.
Na 6 minuten voetbal haalt Kris een man onderuit en raakt hem wat ongelukkig, zijn knieschijf is helemaal verschoven, en hij moet naar het ziekenhuis.
Daardoor word de wedstrijd zo’n dik kwartier stil gelegd, de speler van Scharnegoutum word opgehaald met de ambulance, waarna de wedstrijd wordt hervat.
10 minuten later maakt Stefan de 1-0, mooi schot in de verre hoek. Maar nog geen 5 minuten later ligt de bal bij ons in het net, door het niet meekomen van het middenveld en geklungel achterin.
Er wordt stevig op elkaar gescholden, waar het niet beter van wordt. Daardoor raken we de concentratie wat kwijt en boem 2-1 voor Scharnegoutum.
In de rust bespreken we de eerste helft, wat beter moet en hoe we dat aan kunnen pakken.
Het lijkt te helpen, want door een fenomenaale vrije trap van Leandro komen we op 2-2.
Er is weer hoop! Teminste.
We zijn blij met een dode mus, binnen de kortste keren staat het zomaar 4-2 voor Scharnegoutum door foutjes van onze kant.
Zoveel ruimte op het veld en Eddy en Martin presteren het en lopen bij elkaar op, waar Scharnegoutum van profiteert en weer een doelpunt maakt 5-2.
Nog 5 minuten op de klok dan maakt Kris er nog 5-3 van maar het is niet genoeg.
Met de speler van Scharnegoutum is het nog redelijk goed afgelopen, zijn knieschijf is in het ziekenhuis recht gezet.
Alleen heeft hij nog wel last van opgerekte kniebanden, dus wel even rustig aan nog.
Broerj
.

SDS E4 -JV Bolsward E8M  16-0

Vandaag voor het eerst tegen een meisjes team voetballen. De coach dacht dat het een moeilijke wedstrijd zou worden,dat de spelers onder de indruk zouden zijn van de meiden.
Maar in tegendeel ze scoorden er maar rustig op los. Doelpuntmakers Yward 6x, Idsert 6x, Tom 2x, Sybren een zeer fraai doelpunt, en volgens onze rechtsbuiten Idsert had hij gezamenlijk met Yward er een doelpunt in had geknald.
Willem

Liverpool – Manchester United 2-1