Sponsorgroep boekt earste rissultaten.

Wepperkes -freed-
15 juli 2005
Wepperkes -tiisdei-
19 juli 2005

Sa ’n 2 wiken nei de oprjochting fan in sponsorgroep by SDS binne de earste rissultaten al sichtber. Dit goeie berjocht krigen wy fan Wichard Deinum:

We zijn op dit moment een goeie twee weken bezig en we boeken al behoorlijk wat progressie met onze commerciële activiteiten.
Zo hebben we binnnen 14 dagen 22 sponsoren gevonden, die als tweetal de elf thuiswedstrijden van SDS-1 als wedstrijdsponsor zullen gaan invullen.

Ook zijn we in een ver gevorderd stadium met een subsponsor, wiens naam achter op de shirts van het eerste elftal zal komen te staan.

Verder zijn we druk bezig met nieuwe leden voor de club van 50 en ik kan je zeggen we hebben al 20 toezeggingen dus dit gaat ook cresendo.

Conclusie, we mogen niet ontevreden zijn dacht ik zo en als we deze lijn door kunnen trekken dan gaan we een zonnige toekomst tegemoet met de VV-SDS.

Groetnis fan Wicky.

De “sponsorgroep” fan SDS bestiet út:
Enne        Club van 50
                Shirtsponsering
Ype           Reclameborden
Rinse         Administratie en
                 Reclameborden
Anne en     Wedstrijdsponsoren
Wichard      Advertenties treffer en website.

Hawwe jo ek belangstelling om SDS op ien of oare manier te sponsorjen, lit it ús dan witte fia
info@vv-sds.nl.

Letter hjoed mear!