Sneon 27-5-2023

Programma SDS 1 – Oudehaske 1
27 mei 2023
Slotdei jeugd op sneon 3 juny. Jou dy no op!
28 mei 2023

Hawwe jim in ferslach, in (alvetal)foto of oars wat aardichs mail it nei willem@vv-sds.nl of aant@vv-sds.nl.
De berjochten kinne no ek wer nei Aant, want dy is wer thús.
Hjoed de lêste wedstriden fan it seizoen en nei de wedstriid SDS 1 – Oudehaske 1 slúte wy it seizoen feestelijk ôf mei muzyk fan Sipke de Boer en in barbekjoe.
Allegear komme dus!

09:15 SDS JO12-1 – Bakhuizen JO12-1 5-3
09:30 SDS JO8-2 – Zeerobben JO8-2 0-0
10:45 SDS JO11-1 – LAC Frisia 1883 JO11-6 9-2
12:00 SDS 2 – FC Burgum 3 3-1
14:30 SDS 1 – Oudehaske 1 1-2
09:00 Wykels Hallum JO8-1 – SDS JO8-1
09:00 Oosterlittens JO8-2 – SDS JO8-3
09:30 Makkum JO10-2 – SDS JO10-2
11:45 Hielpen JO15-1 – ST SDS/Nijland JO15-1
11:45 LSC 1890 JO9-1 – SDS JO9-1
14:00 Workum 4 – SDS 5 5-1

SDS 1 – Oudehaske 1

Foar Oudehaske is der dizze middei noch wat fan belang. Winne betsjut neikompetysje, ferlieze en gelykspylje kin degradaasje betsjutte.

It byld fan de wedstriid is dat SDS 1 it meast oan de bal liket te wêzen, mar dat Oudehaske twa kear skoart. yn it earste heal oere.
Foar de gasten in moaie posysje om de gong der út te heljen, want 0-2 is prima.
SDS 1komt werom ta 1-2 troch Stan Korbach en dan is it rêst.

Twadde helte giet SDS op syk nei de 2-2 mar it slagget net. Oudehaske komt de middelline hast net oer.
De 1-2 einstân is foar Oudehaske 1 genôch om streekrjochte degradaasje foar te kommen en SDS kin ôfskie nimme fan WEsley, Hendruk en Jaap en dêrnei is de muzyk fan Sipke de Boer en flein op it fjoer.

SDS 2 – FC Burgum 3

27 mei 2023 gaat de boeken in als de laatste wedstrijd voor sommige spelers van Sds 2, reden genoeg om daar even bij stil te staan. Keren de heren Sds de rug toe? Nee er zijn een paar spelers die misschien op vrijdagavond gaan spelen. Hoe het er voor Sds 2 er uitgaat zien, spelers, blijft nog even ongewis.

Over de wedstrijd tegen Burgum was Sds die goed speelde, er stond een heel ander Sds op het veld dan de vorige week. Spelers wilden voor elkaar werken en dat is ook wel eens anders geweest.

Jurjen weer teruggehaald naar de verdediging, het duo Jort/ Jurjen was weer bij elkaar maar niet voor lang. Jort werd na tien minuten gewisseld dit ivm blessure. Tim kwam erin na een paar minuten schoot deze de 1 0 binnen. Na de rust was het even Burgum wat ook resulteerde in de gelijkmaker. Ondertussen was Sietze ook weer uitgevallen en gewisseld door Jesse, die zelf iets in mijn boekje had geschreven, in de trend van “een geweldige invalbeurt” en dat was ook zo want hij kreeg van Jan Bouke geel voor een typisch Jesseactie. Leverde overigens wel applaus op van de Sds aanhang. De trainer van Burgum begreep er niks van.

Maar ja nog steeds gelijke stand totdat er een rommelige situatie ontstond voor het doel van Burgum, wie de bal als laatste aanraakte dat zullen we nooit weten, maar Arjen was erbij betrokken. 2 1.

Met nog een paar minuten te spelen wel een goed gevoel hierbij en hellemaal na de 3 1 gescoord door Wessel S.

Conclusie, een verdiende overwinning.

Lieuwe, Arjen, Jort, Jesse, Anne, Bote bedankt voor de jaren dat wij van jullie heb genoten op de sportvelden. Nog even iets over de topscoorderslijst, de meningen zijn daarover verdeeld vooral in huize Los.

Misschien tot volgend seizoen

Jan Los