Sneon 21-8-2021

Programma SDS 1 seizoen 2021-2022
24 augustus 2021

SDS 1 ferliest oefenwedstriid

SDS 1 is noch net suksesfol yn de oefenkampanje. Nei it ferlies tsjin scBolsward, vvNijland wie no Leovardia de winner yn in oefenduel.
SDS kaam wol op foarsprong troch in doelpunt fan Hendrik de JOng (assist Peter Hoogerwerf) maar moast tasjen dat Leovardia trije kear skoarde.

Goeie wedstriid SDS 2, mar gjin winst

Zaterdag 21 augustus stond voor het eerst sinds lange tijd een oefenwedstrijd gepland voor Sds 2. Tegenstander Leovardia 2 uit Leeuwarden. Beide ploegen begonnen rustig de bal rond te spelen , elkaar een beetje aftasten wie waar staat en wat er mogelijk was . Leovardia niet helemaal kompleet en bij Sds nieuwe spelers erbij, maar met deze gegevens werd het eigenlijk niet een onaantrekkelijke wedstijd waar Sds niet de onderliggende partij was.

Enkele momenten uit de wedstrijd, lange bal op Habtamu, onderuit gehaald in stafschopgebied, strafschop zou je zeggen maar de scheids durfde het niet aan om deze te geven, gaf een gele kaart aan de veroorzaker. Sietze doorgebroken zelfde verhaal. Keeper Sds moest ook aan de bak want Leovardia liet hun niet wegspelen. Na verschillende wissels in tweede helft bij beide ploegen was het Leovardia die aan het langste eind trok. In de 70 ste minuut werd het 1 – 0 na rommelig uitverdedigen. Hierna deed Sds er een schepje boven op, wat alleen resulteerde in doelpogingen zonder resultaat.

Volgende week maar weer eens kijken bij de heren van Sds2, tegenstander is dan sc Bolsward met als trainer een oude bekende van ons allen namelijk Okke van der Kamp.

Jan Los

Efkes Balje

Dat van Gaal de nije bûnskoack is, docht fuotbalminnend Nederlân goed.
“Elkenien krijt bij mij de kâns” dat wie ien fan syn meast opfallende sinnen.
“Wij hawwe hast gjin bûtenspilers” dat wie in oare stelling.
“Goeie keepers” dêr sette hij ek in fraachteken bij.
It hie gelyk ynfloed op it Efkes Baljen fan freed.
It nivo skrikbarend heech en it tempo hâlde gelyk pas.
Der waard altydf oer in fleugel spile, sadta de ynkommende middenfjilder frij foar it doel kaam
It wie of tochten se dat dat de grutte Loewie dêr boppe yn de Keats of de Boppeslach siet te sjen nei de meneuvels fan de Efkes Ballers.
Jappie Wijnia makke syn debút, hij aast op it plak ûnder de latte yn Oranje.
Dat kaam der net echt út, want in latte en twa peallen wiene der net.
Jappie skoarde fansels wol. It moast efkes wenne twa fan dy lytse piontsjes op 3 meter fan elkoar ynstee fan in doel fan 7 meter noch wat.
It wie in hearlike 4 tsjin 4 partij wêr’t in bal yn de feart net min útkaam.
Syb Overal, fris fan fakânsje weromkommen makke in moaie winnende yn de earste partij.
Mei syn Ajax sjurtsje oan hie hij bij Frank de Boer al op in útnoeging rekkenje kinnen.
Bij Loewie telt it sjurtsje net.
Loewie seach heit en soan van der Weg nei ôfrin yn in auto fuortriden. Dat sil ûndanks de winnende fan Klaas yn de finale en in flitsende spul fan Michael wol in minpuntsje oplevere. Dat it net in al te opfalllende , blitse, stoere auto wie dat skeelt dan wer.
Al mei al wie it in prachtich fuotbaloerke ek al wiene der mar 8 dizze kear.
Oh ja, de sliding wie ek efkes werom, dat is net gebrûklik bij it Efkes Baljen, dus kinne wij der fan útgean dat dit in debútaksje wie.
Sûnder hes: Syb, Menno, Klaas en Michael
Al yn oranje: Wouter, Jappie, Kerst en Aant