Sealfuotbal jeugd

Weppers tiisdei 22-9
22 september 2009

Zaalvoetbal jeugd:

1. Zoals elk jaar zal SDS in de winterperiode haar eigen zaalvoetbal en andere zaalactiviteiten organiseren voor de jeugd. Hierover volgt nog bericht.

Ook de KNVB organiseert zaalactiviteit voor de jeugd:

2. Het KNVB Kersttoernooi, van 19 t/m 30 december. Op bepaalde data zullen diverse categoriën jeugdteams de gelegenheid hebben om de voorrondes te spelen. De finales zullen op zaterdag 2 januari in sporthal de Trije te Franeker worden gespeeld.
Opgave is mogelijk voor:
– Junioren A, B en C
– D – pupillen uit de divisies, hoofd – en 1e klasse (dus onze D1)
– D – pupillen uit de reeksen, max. 2 teams

NB1: De F-pupillen vallen niet onder de doelgroep van dit toernooi, van de E – pupillen alleen de hoofdklasse (en die heeft SDS niet)
NB2: Er mogen GEEN dispensatiespelers meedoen. B.v. een B – junior die met dispensatie bij de C’s speelt, mag niet meedoen met dit zaaltoernooi bij een C – team. Deze zou wél toegevoegd kunnen worden bij een B – team, bij voldoende spelers daarvoor.
Uiterlijk 25 september dient de opgave bij de KNVB binnen te zijn, op de deelnemende verenigingen wordt een beroep gedaan voor algehele leiding (zaalwacht, tijdwaarneming etc) e/o scheidsrechters, te regelen door de JC van SDS.

Opmerking: Één veldteam kan meerdere zaalteams opgeven, voorbeeld: B1 heeft 14 spelers en alle spelers willen graag en kunnen ook deelnemen. B1 zou zich op kunnen geven als B1a en B1b. Elk moet dan wel zelf voor een leider zorgen…..

3. Jeugdzaalvoetbalcompetitie KNVB, vastgesteld op de zaterdagen in de periode december t/m februari. Opgave betekent tevens dat SDS vrijwilligers moet leveren voor zaaldiensten en het fluiten. Deze vrijwilligers zullen worden aangewezen vanuit de aangemelde en opgegeven teams!!
Deelname is mogelijk alleen voor de pupillenteams die uitkomen in de categorie B – reeksen. Dit betekent dat voor deze competitie in aanmerking komen de D2, D3 en alle E – en F – teams. Opgave dient uiterlijk 2 oktober bij de KNVB binnen te zijn.

OPGAVE:
Ab Scheepvaart is bereid op de opgave / aanmelding te coördineren.
Hoe: via ab.scheepvaart@planet.nl kunnen de leiders zich aanmelden (nadat ze eventueel hun team hebben ‘geraadpleegd’…)

Voor het Kersttoernooi: Vermeld bij het Onderwerp van de mail ‘Kersttoernooi’, van welk team je leider bent en of er één of twee zv-teams (van circa 7 spelers) meedoen. Of je geeft het verwachte aantal spelers aan, om eventueel te combineren.
Voorbeeld: van C1 willen / kunnen 11 spelers meedoen, van C2 maar 3 spelers, samen 14 spelers. Zouden toch twee C-teams kunnen worden opgegeven…..
UITERLIJK donderdag 24 september (Ab verwerkt de aanemeldingen rond 16.00 uur de vrijdag erop)

Voor de zaalcompetitie:Ook via ab.scheepvaart@planet.nl, nu absoluut per team (geen combinaties, dus bij opgave / deelname zal de leider keuzes moeten maken). Als onderwerp van de mail ‘Jeugdzaalvoetbalcompetitie’ aangeven, en het team dat zich aanmeldt voor deze competitie.
UITERLIJK: woensdag 30 september (verwerking donderdagavond 1 oktober!!)

Vragen: Ab Scheepvaart, 0515 – 332604.