SDS JO8-2 wint derby!

23 mei 2022
SDS-jubileumplaatsjesboek
25 mei 2022

Afgelopen zaterdag stond de derby op het programma tegen Scharnegoutum. Super spannend want er was nog geen wedstrijd gewonnen! En met een MCDonalds in het verschiet bij de eerste winst neemt de spanning aardig toe 😉. Met de laatste 2 wedstrijden voor de boeg, is de derby toch het allerbelangrijkste. En Dan uitleggen wat een derby is, dat is hetzelfde als Heerenveen-Cambuur en dat Heerenveen dan wint…… “Neeu, Cambuur moat winne” meldt de voorstopper…. Maar in ieder geval winnen!!!
Iedereen had er zin in! En na een lekkere warming up kon de wedstrijd beginnen! De eerste helft was gigantisch spannend en ging gelijk op, maar in de tweede helft wisten de dame en heren echt het verschil te maken met 4-6 als eindstand! Brend ‘the move’ Toering is onze topscorer, en de gebroeders Kuiper zijn Heit voorbij in de SDS eeuwige 100!.

Scoorders: Brend 3x, Stijn, Jesse en Wybren!

Volgende week de laatste wedstrijd met het voltallige publiek (alle ouders, pake’s en beppe’s en Tjeerd B.).

Groetnis Rudy

It dak gie der ôf by SDS JO8-2. Ek de lieders wienen út de skroeven.

Dit binne net de fuotbalsokken fan VVO, mar McDonaldsgelokssokken. En sy hawwe holpen.

Dik fertsjinne!