SDS E4 -SDS F1

12 februari 2004
Professor Willem Wijnia
13 februari 2004

Op sportpark de “skoalleseize” te oosterend wordt a.s. zaterdag 21 februari de spannende oefenwedstrijd gespeeld tussen:

S.D.S.  E4                  S.D.S. F1

Waarom deze wedstrijd:

Het ontstaan is voortgesproten uit de “lichtelijk” beschonken breinen van een aantal leiders( Bertus, Jaring en Johan) tijdens een feestje van de feestcommissie Wommels te Poppengawier. Er werd gediscussieerd over het feit welk team (E4 of F1) nu eigenlijk het sterkst zou zijn. Natuurlijk vonden de leiders van F1 dat zij het sterkste team hadden, terwijl dat heftig werd tegengesproken door de aanwezige leider van E4.

Onder het genot van diverse borreltjes werd voorgesteld om het een en ander in een onderling duel uit te laten vechten door de voetballertjes, en de verhitte discussie tussen de leiders enigszins te laten berusten.

Echter was dit verder wel het gesprek van de avond.

Tijdens het kersttoernooi in Easterein waar alle voetballertjes weer moesten spelen bleek de onderlinge strijd tussen de diverse leiders nog lang niet gesust te zijn. Na wat vermeende verkeerde beslissingen waren de betrokken leiders weer aardig “op dreef” en vlogen elkaar bijna in de haren. Toen werd nog maar eens benadrukt dat deze wedstrijd beslist doorgang moest vinden!

Selectie spelers E4                  Selectiespelers F1

Gerben Strikwerda                         Bert Couperus

Jan-Friso Bruinsma                      Harm Kappe

Bram de Vries                                Jesse Vallinga

Amarens Tjalsma                            Gosse Vellenga

Arjen Noordmans                           Marco de Graaf

Gerrit Tessemaker                           Jelle de Vries

Robert de Boer                               Pieter Wesselius

Michel Punter                                  Frans Dooper

Dirk Stegenga                                  Allert Turksma

Techn. dir:        W. Tjalsma                      Leiders: J. Dooper

Leider  :            D. Stegenga                     J. de Graaf

Hoofdtrainer:            B. v/d Veen

Aanwezig: 08.45 uur

Aanvang wedstrijd 09.15 uur, de wedstrijd staat onder leiding van Arbiter A. Vink.

De aftrap word gedaan door onze balsponsor:                                                    SCHILDERSBEDRIJF HARM EN ANKE ABMA

Na afloop van de wedstrijd wordt de wedstrijd bal aangeboden aan de winnaar van de wedstrijd, en is er voor alle voetballers patat.Voor deze speciale wedstrijd worden alle ouders , pakes en beppes en broertjes en zusjes verwacht!

de leiders