SDS D2 is kampioen!

15 mei 2004
SDS F4 is ek kampioen!
16 mei 2004

In de laatste wedstrijd voor de d2 tegen rood-geel moesten de jongens nog een mooi resultaat neer zetten. Afgelopen week hadden wij gewonnen tegen Stiens met vijf nul. De dag erna speelde onze concurrent gelijk, dus het kampioenschap kon ons eigenlijk niet meer ontglipppen. Maar de puntjes moest nog wel op de i worden gezet in de laatste wedstrijd.
Met in het achterhoofd dat we twee punten los stonden van Ameland konden we gerust aan de wedstrijd beginnen. Na het fluitsignaal van S. Overal – die goed fluitte – gingen we gelijk in de aanval. Een paar minuten later konden we juichen, onze voortreffelijke aanvallende middenvelder Arjen Los maakte zijn zoveelste doelpunt voor sds d2. Wij bleven het initiatief houden, het gevolg resulteerde weer in een mooi doelpunt door Arjen. Kortom voor ons zag het er goed uit. Derde doelpunt weer gescoord door de uitblinker van de gehele competitie Arjen , de volgende doelpunten werden gemaakt door Wietse-Hein – die deze competitie ook gegroeid is –  Ayanle en Eddy. Uitslag 6-0.
SDS D2 werd dus KAMPIOEN, maar de patat en het drinken moest nog even op zich laten wachten omdat er vier van onze jongens mee moesten voetballen met de d1. Dit omdat er jongens van hun moesten kaatsen, maar ja wat gaat ervoor als je in het eerste elftal van de D`s speelt??????
Wietse, Wiebe, Harm en Arjen konden de posities van de kaatsende jongens gemakkelijk overnemen.
Er werd gelijk gespeeld. De concurrentie komt steeds dichterbij.
Rest mij nog te zeggen, jongens en ouders bedankt voor weer een mooi seizoen.

Jan Los

De jonges wienen dúdlik bliid mei de titel

Dizze foto kin by de rest fan ‘e eregalerij.