Oan alle jeugdleden!

22 april 2014
Weppers tongersdei 24-4
23 april 2014

Aan alle voetballende jeugdleden van SDS.

De voorjaarscompetitie is alweer halverwege en iedereen is volop bezig om er in zijn of haar competitie het beste van te maken.

De technische commissie en de jeugdcommissie zijn echter alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het volgend seizoen. Het is weer als vanouds een hele puzzel en in een aantal gevallen is het kantje boord of we wel of niet een extra team kunnen inschrijven.
Omdat we in juni niet voor verassingen willen komen te staan doen we de volgende oproep:
Willen alle leden die volgend jaar (seizoen 2014/2015) niet van plan zijn om te gaan spelen, niet wachten met uitschrijven tot het laatste moment. De uiterste opzegdatum is 31 mei. Dit kan echter via de site nu al worden doorgegeven.

Deze mail wordt verstuurd naar alle jeugdleden van SDS. Heb je al opgezegd dan is het mogelijk dat je toch deze email krijgt. Je hoeft niet nog eens op te zeggen.

Met vriendelijke groet,
Robert Schildkamp
Foarsitter jongerein vv SDS

Ps. De slotdag voor de pupillen is dit jaar