Meitrene sûnder lidmaatskip SDS

It jeugdtrainen giet wer los!
4 mei 2020
Weppers tiisdei 5-5-2020
5 mei 2020

Meetrainen zonder lidmaatschap bij vv SDS

Op 21 april heeft Mark Rutte besloten dat de jeugd tot en met 18 jaar weer mogen sporten. Ook heeft Rutte verteld dat het sportpark voor iedereen toegankelijk moet zijn, dus ook voor niet leden.

Om dit toch in goede banen te leiden in verband met de coronacrisis en de belastbaarheid van onze vrijwilligers vragen wij jullie om het volgende:

Er zijn twee scenario’s:

1) De ouder van het desbetreffende kind heeft dit document gelezen en neemt contact op met de jeugdcommissie. In overleg met de jeugdcommissie, trainer en ouder besluiten we met welk team hij/zij mee zal trainen.

2) De ouder van het desbetreffende kind heeft dit document niet gelezen en hij/zij doet mee met een training van vv SDS zonder dat de trainer hier van op de hoogte is. De trainer verwijst naar dit document en stel de jeugdcommissie op de hoogte. In overleg met ouder, jeugdcommissie en de trainer zelf wordt besloten of dit team bij hem/haar past en dat dit volgende week doorgezet kan worden. De trainer of jeugdcommissie delen de documenten met de ouders betreft de hygiëne maatregelen en afspraken omtrent het virus.

Contactpersoon Tjerk van der Pol te bereiken op 06-40614250
Tjerk van der Pol út namme fan it jeugbestjoer