Jeugdnijs

30 april 2004
F2 kampioen
1 mei 2004

*SDS F2 is zojuist kampioen geworden. Later meer hierover. Gefeliciteerd! Nu SDS F1, D1 en SDS 1 nog.

*Klaas Pompstra heeft aangegeven dat wanneer de D1 vandaag (bij winst in en tegen Oudehaske) kampioen wordt er geen feest wordt gevierd.
Men geeft de voorkeur er aan om voltallig de wedstrijd Bolswardia – SDS te gaan bezoeken.

*Afgelopen woensdag was het traditionele schoolvoetbaltoenooi.
Zowel bij meisjes als jongens was er een heuse Wommels-Oosterend als finale. Bij de meisjes was het Funemint uit Wommels te sterk voor de Klavertje 9 uit Oosterend. Bij de Jongens werden de Goalgetters uit Oosterend de kampioen, zij wonnen na strafschoppen van het Funemint uit Wommels.
De enige strafschop welke doel trof werd genomen door Sicco Scheltema.
Er deden 19 teams mee, 10 jongens en 9 meisjes teams.
Het toernooi was uitstekend georganiseerd door Syb Overal.

*Er zijn volgend jaar in ieder geval 16 jeugdteams welke worden ingeschreven voor de competitie. 1A, 2B, 3C, 2D, 5E en 3 F teams. Waarschijnlijk zal er nog wel een F4 bijkomen.

*Aan alle huidige trainers en leiders van de jeugd is gevraagd naar hun ambitie’s voor volgend seizoen.
Rond de 80% heeft aangegeven zijn volgend jaar weer beschikbaar te zijn. Dit vinden wij super, nu nog een hoofdjeugdtrainer.

*Vrijdagavond 28 mei kunnen jeugdleden een bezoek brengen aan het Eurovoetbal toernooi in Heerenveen(jaarlijks terugkerend toernooi voor spelers t/m 20 jaar met teams uit het binnen- en buitenland)
Opgave via je eigen jeugdleider, het jeugdbestuur zorgt voor kaartjes.
Opgave voor 10 mei.

*Na afloop van het seizoen dienen de leiders en trainers hun materiaal (ballen, sleutels. waterzak ed) weer in te leveren.
De spullen kunnen worden ingeleverd op zaterdag 15 mei de gehele dag en op maandag 17 mei tussen 19.00 en 20.00 uur.
Teake Brouwer (bestuurslid materialen) is dan aanwezig op het sportveld.