Hanzedruk co-sponsor SDS 1!

Wepperkes -tongersdei-
4 augustus 2005
Wepperkes -sneon-
6 augustus 2005

In goed overleg met de hoofdsponsor is besloten op zoek te gaan naar een co-sponsor. Mocht er een co-sponsor worden gevonden dan was de hoofdsponsor ook bereid een nieuw tussentijds contract te tekenen waarbij het oude contract komt te vervallen.

Met trots presenteren we onze co-sponsor Hanzedruk uit Bolsward.

Hanzedruk krijgt bedrukking op de achterkant van de nieuwe shirts dit houd in dat de naam van de webside komt te vervallen.

Tevens krijgt Hanzedruk een reclamebord boven de goal aan de oostkant van het veld groot 500 x 70 cm
tv presentatie in de kantine tijdens wedstrijden van het eerste team, een advertentie in het clubblad en in de programmaboekjes.

Ook onze hoofdsponsor American Base krijgt een nieuw reclamebord boven de goal aan de oostkant van het veld, TV-presentatie in de kantine tijdens wedstrijden van het eerste team, de naam op de voorkant van het shirt van het 1e elftal en reclame op de trainingspakken, als ook een advertentie in ons clubblad en in de programmaboekjes.

De sponsorcommissie.