Goed nijs!!

4 juli 2005
Wêr hawwe sy it oer?
5 juli 2005

Gisteravond is een delegatie van stichting “De Skoalleseize ” voor de vierde keer een avond naar Wommels geweest om te vernemen hoe de gemeente over de voorjaarsnota denkt.

Na ongeveer 12 uren luisteren , 8 amandementen en 11 moties kwam voor ons eindelijk het verlossende woord eruit:
De voorjaarsnota is aangenomen !!!!

Dit houd in dat de beloofde subsidie voor het nieuwe trainingsveld en de renovatie van de oudste twee boxen nu geaccodeerd is door de gemeente.

Verder is er een bedrag vrijgemaakt voor het nieuw te bouwen verenigingsgebouw cq kantine.
Ook is de subsidie voor onderhoud aan niet gemeentelijke sportvelden ( zoals de onze )bijna verdubbeld.
Dit wil niet automatisch zeggen dat wij dan twee keer zoveel krijgen als voorheen, maar we zullen zeker een substantieel deel daarvan mogen verwachten.

Kortom : goed nieuws waar we weer mee verder kunnen.

We zijn er nog niet maar, dit is een goed begin.
Verder zijn we natuurlijk nog met meer zaken bezig en zodra daar nieuws over is zullen we dit zeker bekend maken.

Bestuur Stichting “Skoalleseize “