Fakatuere: wedstrydsekretaris

23 september 2013
Weppers tongersdei 25-9
25 september 2013

Per november 2013 is het bestuur van vv-SDS op zoek naar een wedstrijdsecretaris, dit omdat de huidige wedstrijdsecretaris na 8 jaar gaat stoppen.

Als wedstrijdsecretaris maak je ook deel uit van het hoofdbestuur, draai je mee in het schema bestuurslid van dienst en werk je samen met onze jeugdwedstrijdsecretaris en de scheidsrechterscommissie.

Veel zaken kun je via email en telefoon doordeweeks vanuit huis doen.

Belangrijke eigenschappen of vaardigheden zijn: accuraat kunnen werken en beschikken over voldoende communicatieve vaardigheden.

De vacatures ontstaat in principe vanaf november  maar het is handig om je zo spoedig mogelijk aan te melden zodat je alvast mee kunt draaien om  ervaring op te doen.

Wij zijn op zoek naar een man, vrouw of zelf echtpaar om  ons bestuur te versterken!

Voor informatie kunt u terecht bij:

Douwe Durk Reitsma, telefoon 0515-332500 (voorzitter) of

Andre Vink, telefoon 0515-333134