Weppers woansdei 19-9

Weppers tongersdei 20-9
19 september 2012

Âlderjûn jeugdleden
Aan de ouders van alle jeugdleden die dit seizoen voor het eerst in de competitie spelen. Op 29 september start de najaarscompetitie van de KNVB weer. Uw zoon of dochter zal als speler zijn debuut op de Nederlandse velden maken.
Wellicht is het ook voor u als ouder het debuut langs de lijn.
We kunnen ons voorstellen dat u in aanloop naar de 29ste vragen heb over het reilen en zeilen voor, tijdens en na de wedstrijd.
Als jeugdcommissie van SDS organiseren we daarom een ouderavond waarin we u bij willen praten over de volgende onderwerpen:
· Wat moet u als ouder weten als uw kind wedstrijden gaat spelen
· Hoe ziet een voetbalseizoen er uit
· Wat doet de jeugdcommissie
· Wat doet de technische commissie jeugd
· Wat kunt u van de club verwachten
· Wat kan de club van u verwachten
· Alles wat u verder nog wilt weten
Na afloop van het “officiële gedeelte” bestaat er de mogelijkheid om andere ouders te ontmoeten.
De ouderavond is op 25 september in de Skoalleseize en begint om 20:00 uur.
Indien u zich aanmeldt via  Foarsitter-jeugd@vv-sds.nl zullen we voor u op de ouderavond een exemplaar van de nieuwe jeugdgids meenemen.
De jeugdcommissie.

Fan herte lokwinske!
Der binne hjoed hiel wat SDS’ers jierdei. Floris Hiemstra wurdt 41, Ilse Walstra 15, Kasper Booms 17, Boudewijn Kramer 48, Olaf Lelyveld 9 en woskfrou Thea Kooistra wurdt hjoed 73 jier. Allegear fan herte lokwinske!

Ek jierdei
Net yn ús list mar wol jierdei hjoed: Pieter Veenje. 53 is hij noch mar. Fan herte.

Fuotsjes fan de flier
Ôfrûne sneon op it tige slagge Greidhoek’ Festival yn Wommels seagen wy hiel wat SDS’ers. It skeelde al dat SDS 4 net fuotballe hie. No koe Eeltsje Postma noch moai efkes mei de fuotsjes fan de flier. Jacob-Klaas hie dêr gjin puf mear foar(klik
hjir).

Harsens derby(841)