Weppers woansdei 11-1

Weppers tongersdei 12-1
11 januari 2012

SDS 2 en 3 sille spinne
De seleksjes fan it 2e en 3e sille moarntejûn yn Wommels by Sportcentrum Akkermans spinne. It begjint om 20.15. Allegear efkes in pear eurootsjes meinimme.

Iepen Frysk Kampioenskip Sealfuotbal(OFK)
Ek jûn binne der wer foarrondes fan it iepen Frysk Kampioenskip Sealfuotbal(foarhinne Midwintercup) yn Frjentsjer. Klik
hjir foar it programma fan alle foarrondes. Jûn û.o. Drs. Vijfje, Heerenveense Boys, Futsal Buitenpost en Knickerbockers.
De mannen fan SDS meie moarn sealfuotbalje.

OFK (2)
Yn de poule fan SDS op it OFK is wat feroare. LSC(seal) docht net mei en dêrfoar yn ‘e plak dochs VV Surhuisterveen mei. De rest fan de poule sjocht de sa út:
VIOD, Nicator, SSS’68 en Opende.

SDS 2 en 3 traine sneon
Beste allen,
Zaterdag trainen het tweede en derde in sneek om 10.00 iedereen wordt verwacht voor deze training.
Johan

SDS-1 Zaal zit in de lift en behoud ongeslagen status in 2012

Gisteravond moesten we voor het eerst dit jaar weer aantreden in de zaal. In de volgepakte sporthal van Grou speelden we tegen buur Jirnsum. Dit team stond net als ons in de buurt van de onderste regionen.

Het werd een spannende wedstrijd waarbij de thuisploeg de beste kansen kreeg,  maar wij uiterst effectief via de counter de goals maakten. Wij kwamen op een 0-1 voorsprong, maar door een foutje in de verdediging werd het snel 1-1. De 2-1 hing in de lucht maar wij maakten 1-2 en 1-3.

De wedstrijd was gespeeld, dachten we, maar door een handsbal, die niet werd gezien door de zeer zwak leidende scheidsrechter werd het 2-3 en ontspon zich een spannende slotfase.

Door sterk keeperswerk van Johan Heerma konden de punten mee in de tas naar Oosterend en hebben we de aansluiting met de middenmoot weer te pakken.

Smetje op de wedstrijd was het uitvallen van onze “MESSI” Jesse Bandsma, hij verdraaide zijn knie en is enkele weken uitgeschakeld.

Doelpunten werden gemaakt door SNIP EN SNAP uit Sneek, Jacob 2x en Pieter 1x

Volgende week spelen we thuis tegen dezelfde tegenstander.

WD

Lange leppel

Op de frijwilligersjûn fan de Skoalleseize waard der okkerdeis wat klage oer de te koarte sleef yn de snertpanne. Dêr hiene se foar de snertrin fan sneon al in oplossing foar fûn.

Moai regele
Sa ’t it no stiet meie der allinnich bern oan ’t en mei 12 jier de bekerwedstryd Ajax – AZ bywenje. Dizze wedstryd is op tongersdei 19 jannewaris om 14.30. Wy tinke dat it pas yn de rust drok wurdt as de bern út skoalle komme…..

Harsens derby (654)
Hartstikkene knap fansels, mar dizze spilers sille ek nea lêst hawwe fan stive kûten………