Weppers tongersdei 24-4

SDS League: "Camataru" wint SDS League!
23 april 2008
Weppers freed 25-4
24 april 2008

Nije trainer A- en B-junioaren
SDS is noch altiten op syk nei in nije trainer foar folgend seizoen foar de A- en B-junioaren. Wa ’t ien wit if ynteresse hat kin kontakt opnimme mei Durk Okkema, Sjaardaleane 7, 8734 HP Easterein;
till.: 0515-333005

Draaiend rêd
Sa ’t jim witte wurdt der nei eltse thúswedstryd fan SDS 1 oan it draaiend rêd draaid wêr ’t aardige pryskes mei te winnen binne. No is SDS op syk nei frijwilligers dy ’t dit graach op harren nimme wolle. Hawwe jim ynteresse om dit in kear te dwaan mail dan nei info@vv-sds.nl!

Wa wol sa no en dan de lûken fan it Draaiend Rêd iepenje?

Net fernield

Even voor de duidelijkheid, ik heb het hek NIET vernield.
Haha…
Met vriendelijke groet,

Geert Dijkstra
(Sjoch hjir wer Geert op doelt)

SDS 3 ûnderút
SDS 3 gie justerjûn yn Easterein mei 3-1 ûnderút tsjin Blauw-Wit 4. Wa ’t it doelpunt foar SDS makke witte wy net.

SDS F2 helle justerjûn yn
inhaalwedstrijd woensdagavond wzs f1- sds f2
uitslag  10 – 0
de mannen hebben gevochten als leeuwen maar konden deze wedstrijd  niet  naar zich toe trekken
heel veel suporters mee  om aan te moedigen
wat geweldig leuk was
gr tineke huitema

Kompetysjewedstryd
SDS E3 spilet jûn om 18.30 yn Snits tsjin LSC E4.

Kampioen
Yn de Klasse fan SDS 2 is tiisdeitejûn Leeuwarder Zwaluwen 2 kampioen wurden. Goeie saken dus foar de nije klup fan no noch trainer fan SDS 2, Hylke Schrale. Soe hy ek oan de kant stien hawwe?(klik hjir)

SDS Tassen Registraasje Systeem (TRS)
Wy hawwe se noch net allegear en wolle eins de list kompleet hawwe foar de folgende Treffer. Mail je tasnûmer nei info@vv-sds.nl!

Fanút Nij-Seelân
Dirk-Yde Sjaard syn libben hong efkes oan “toutsjes”, mar it is allegear goed kaam. It mei dúdlik wêze dat der fan alle geneugten fan it libben genyt(klik
hjir).

Truukje(3)