Weppers tongersdei 11-4

Harsens derby 1000!!
9 april 2013
SDS League: Ozzy pakt wykpriis!
11 april 2013

It programma foar sneon kinne jim hjir alfêst fine.

SDS F1 bekert troch
It moat in thriller west ha. Sa stelle wij it ús foar hoe’t it gie yn Boalsert tusken RES F1 en SDS F1. It ferslach fan in âlder:
Wat in wedstrijd.  nog niet los of RES staat  al in 1-0 voor.  Na wat schoten heen weer,  Schiet de keeper van RES verkeerd uit. SDS pakt de bal en de gelijk maker is er. Bij rust 3-3. Na een peptalk van Klaas in de kleedkamer en de nodige suikers gaat SDS er weer vol tegen aan. Het wordt 4-4. Dan maakt RES een goal, maar……….. opeens word die afgekeurd GEVAARLIJK spel. dus het blijft 4-4.  Na een mooi schot van een van de spelers komt de bal naar voren en  ja SDS scoort. 4-5. En fluit de scheidrechter voor einde wedstrijd. Alle ouders en kinderen van SDS zijn door het dolle heen. SDS F1 bekert verder.

SDS MC 1
SDS MC 1 hat justerjûn mei 4-1 ferlern fan de fammen fan Menaam, Foarút dus. It doelpunt fan SDS wie fan Nienke Hoekstra.

SDS Vr2
De froulju fan Vr.2 hawwe juster al wûn fan Foarút. Sy wûnen mei 2-1. Beide SDS-goals waarden makke troch Agnes Posthumus.

Mission Olympic
Carmen Venema, Alissa Veenje en Tjitske Heeres fan SDS binne foar it Marne College yn Boalsert selekteard om mei te dwaan oan it skoalfuotbaltoernoai fan
Mission Olympic. Sy binne fannemoarn mei de bus út Boalsert fertrokken nei Zwolle foar de foarrondes. Ilse Walstra soe ek mei, mar hat spitich genôch har finger brutsen tidens de gymles.

Dooitze
Hij is der jûn net, mar Ant Folkerts wol. Dus komt it allegear goed.

Nije trainer SDS 2?
Tiisdei stie by SDS 1 – Leeuwarder Zwaluwen 1 in âld-trainer fan SDS 1 te sjen. It sil dochs net sa wêze dat hy sollisiteart nei in funksje as trainer by SDS 2?
Hy sei yn elts gefal fan net.
Mochten jo wol ien witte of belangstelling hawwe foar dy funksje sjoch dan
hjir efkes.

In paradysfûgel en in ………
Mochten de wepmasters ambysje hawwe om trainer te wurden dan hoefe sy net tegeare by FC Luzern te sollisitearen, want dat wurdt dochs neat(sjoch