Weppers tiisdei 1-10

Weppers tongersdei 3-10
2 oktober 2013

SDS-klean
It klinkt noch fier fuort mar as der SDS leden binne dy SDS klean ha wol foar Sinterklaas.

Dan no graach foar 1 okt. bestelle.

Dan kinne we it foar 5 dec. Leverje.

Der is wol wat op foarrie!

Belje of mail dan efkes

Douwe D Reitsma

reitsmadj@hetnet.nl

Ôflast
In verband met een sterfgeval bij Zeerobben gaat de wedstrijd SDS B1 – Zeerobben B2 komende zaterdag niet door. Groetjes, Andre

Skoarende broers
De topskoarderslist wurdt behearst troch SDS 5. Sneon al wer 6 doelpunten en de twa broers namen beide twa foar harren rekken. Dy lytse Robert stiet sels boppeoan no. Sjoch
hjir.

NOK-thús
SDS E2 mocht ôfrûne sneon thús fuotbalje tsjin NOK E1. Henk Bootsma makke hjir
prachtige foto’s fan.

NOK-out
VV Nijland 1 moast ôfrûne sneon út nei NOK. De lju út Âldemarrum hawwe harren “best” fermakke(klik
hjir).

SDS 1
In wiidweidich ferslach fan Mulier 1 – SDS 1 kinne jim
hjir lêze.

SDS E3
SDS E3 traint moarn fan 17.00-18.00 ynstee fan 18.00-19.00.

Woansdeitejûn sealfuotbaljûn
De sealfuotballers fan SDS 1 meie moarntejûn wer sealfuotbalje. Sy fuotbalje moarn thús om 20.30 tsjin Blauw-Wit’34.

Hoekstra en De Blaauw
Foardat de âlde kranten echt fuortreitsje is it miskien noch goed om de sportside fan sneon te besjen. Jaap de Blaauw en Koko Hoekstra helje as âld spilers fan sc Hearrenfean en Cambuur herinneringen op.

Harsens derby(1123)
2-3 efter yn de lêste minút dan moatte je as keeper fansels mei nei foaren(klik