Weppers snein 6-12

Weppers moandei 7-12
6 december 2009

SDS B1 – Mulier B1

Onder minder ideale omstandigheden werd er afgelopen zaterdag onder leiding van dhr. E.J. Bruinsma om 10.20 uur afgetrapt voor de wedstrijd SDS – Mulier. Geluiden van afgelasting deden al de ronde, omdat beide ploegen echter klaar stonden, werd deze wedstrijd vandaag als laatste op de Skoalleseize gespeeld. Voor de zekerheid de keepers even gevraagd of ze in het bezit van een zwemdiploma waren…..
Na de aftrap was er sprake van aftasten aan beide kanten, echter in die eerste fase wist Mulier rond de 10e minuut te scoren. Onvoldoende communicatie achterin bij SDS waardoor een klutsbal gunstig viel voor Mulier en hun spits keeper Gerrit kon verschalken.
Halverwege moest Gerrit met een verdraaide knie het veld verlaten, zijn plek werd overgenomen door reservekeeper Rick.
SDS had een veldoverwicht, maar kon dit niet omzetten in een of meer doelpunten, met 0-1 werd de rust ingegaan.

In de tweede helft pakte SDS direct het initiatief, we hadden immers een voordeel: Mulier had geen wissels, daar wilden we gebruik van maken. Er kwam steeds meer druk op het Muliergoal en een eigen doelpunt van hun leidde dan ook tot de 1-1.
Hierna ontspon zich een (voor SDS) steeds leuker wordend duel waarin wel veel kansen kwamen, maar die werden steeds niet benut. Zelfs met een toegewezen penalty kregen we 2-1 niet op het scorebord, Marcus kwam hiermee in het Clarence Seedorf rijtje terecht……

Eindstand 1-1, waar winst voor SDS meer recht had gedaan aan de veldverhoudingen. SDS had het betere van het spel, speelde 70-80 % op de helft van Mulier, creëerde veel dreiging en kansen voor het Mulier goal. Een compiment naar de Mulier – ploeg is ook op zijn plaats: ondanks de voor hun lastige omstandigheden (geen wissels) hielden ze de moed erin, bleven positief en counterden af en toe gevaarlijk richting SDS – doel.
Daar stond echter de verdediging als een huis, waarbij Jouke en vooral Klaas Bouke heel goed werk deden, en werd Rick als keeper steeds heel slim in de oplossingen betrokken.
Conclusie: jammer dat SDS niet de verdiende 3 punten kreeg, voetballend en qua instelling stond het prima!!
Volgende week Makkum uit, is kampioenskandidaat, mogelijk kan SDS daar voor een stuntje zorgen gezien het voetballen van vandaag!!!!!!
Ouders, familie en vrienden van B1 ga mee naar Makkum, met de steun van de 12e man kan B1 boven zichzelf uitstijgen….
Ab

Down ûnder
Net op rjochts bij SDS 1,
want hij is mei Janny nei Australie gien,
wat reizgje, wat wurkje, lekker ite en noflik sitte,
en hij lit it ús
allegear witte.

Konsul en soan
Marten Faber soe normaals sprutsen juster  yn it earste yn it doel stien. No’t Jaap Toering blessearre is, is Marten fan it twadde nei it earste gien. Hij hie der sin oan, neffens de berjochten. Ferline wike soe it ek al wêze, mar doe karde de konsul yn Bant it fjild ôf.  Mar Marten wist  seker dat soe no net barre. Nee, de konsul fan SDS sil it fêst trochgean litte, want dy konsul is syn heit. Helaas, foar Marten wie der juster in reservekonsul. En dy seach allinne nei de wiete plakken. En syn oardiel wie: it giet net troch.

Sinterklaas by SDS-froulju?
Leave SDS DA1 spielsters,
Sint en syn pakjespyten bin de froulje fan SDS DA1 net ferjitten,
en haw by Margriet thus in hiel soad pakjes mei persoanlik riemke efterlitten,
Dus, Joutsen, Geartsje, Sjoukje, Wiepkje, Marieke, Susan, Tsjerkje en Antsje, at we disse wike net hoeve te trainen of te baljen,
dan kin jim jim pakje ophelje op Stittenserleane 19.
De oare froulje haw hun pakje al kriegen,
om dy huskes hoefde der net lang te siekjen.
Sint koe helaas net elk hus mear berieke mei syn hynder, sintauto of de bus,
want hy moast gauw nei syn Stoomboot, op nei hus.
Dus by disse;
lit jim pakje foaral net te lang lizze!
Groetnis,
Sint & Piet

Sinterklaas by de SDS-froulju (2)

Leave Sinterklaas,

Wat wiene se bliid ferrast doe’t justerjûn de bel gie by Nynke Wagenaar- de Boer
Se koene der eins hast hielendal net oer!

Sa’n soad spanning, samar pakjes foar DA1 foar de doar.

En dan ek noch in moai gedicht foar elkenien, goed foar elkoar!

Nynke hie besite fan twa oare fammen fan SDS dames-ien
Dus ha sy mei syn trijen mar in pakjesronde dien!

Yn Easterein wie harren tiid wol op

Mar in wille ha se hawn, dat wie echt top!

By Margriet ha se de tas dus efterlitten
Want se hiene al genoch spanning der ùt switten.

Leave Sinteklaas, wat fijn dat jo sa oan us tinke.

At we jo treffe, sille we jo in dikke tút skinke!
Froulje DA1.

Bliid

Wij hawwe Jaap net sprutsen mar wij kinne ús sa foarstelle dat der juster ien man wie dy’t it net slim fûn dat it net troch gie. Jaap Toering, de blessearde doelman fan SDS 1.

Fuotbalhumor
Dat net allinnich mannen fuotbalhumor hawwe blykt wol by de WK-lotting. By de generale repetysje helle de o sa sjarmante aktrise Charlize Theron it boltsje Frankryk út de kom en lêsde lûdop yn de mikrofoan sûnder te ferblikken………… “Ireland”.

Oefenje
SDS 1 sil no moandeitejûn om 20.00 oefenje yn Snits op de fjilden fan VV Sneek tsjin tredde klasser Makkum. Mooglik wurdt dêr tongersdei ek traind.

Sinterklaas
Dizze bliuwt leuk (klik
hjir).

Skelle, skelle, docht…….
Sy sizze wolris dat skelle net seard docht. Dit watje tinkt dêr oars oer, of soe de man links knoflook iten hawwe?