Weppers pinkstertiisdei

De SDS EK-League!
30 mei 2012

Jierdei
Robert Sijbesma hat hjoed syn jierdei. Fan herte lokwinske… 37 al wer.

SDS EK-League
De earste 13 oanmeldingen foar de EK pool fan SDS binne binnen, mar dat is noch neat. Us rie is lûk efkes in kertierke út om him yn te fullen. Jim kinne
hjir sjen wêr’t jim dat dwaan kinne en hoe.

SDS 1
Jûn om 19.00 oere trainen.
Wolle de blessearre spilers harren melde by Dooitze?
Gr.
Marco

SDS A1 – NOK A1
Deze wedstrijd is afgelast en wordt niet meer ingehaald. NOK heeft te weinig spelers.
groetjes, Andre

Geheim wapen
De heiten setten ôfrûne sneon yn de wedstryd tsjin harren soanen fan de D1 in geheim wapen yn. It gie om Ricardo Kishna fan Ajax A1.

Inne Heerma hat syn hannen fol oan “ien fan de heiten”

Och

Efkes tennisje
De voetballers die tennissen, blijken ook zonder tennisles al een leuk balletje te kunnen slaan. (Hebben wij al vaak gezien). Tennis kan een mooie aanvulling zijn naast of na het voetbalseizoen in de zomerperiode.
Daarom willen wij op vrijdag 1 juni om 17:00 voor de leden van SDS een gezellige en sportieve tennisavond organiseren op onze vereniging, waarbij de mogelijkheid is om een balletje te slaan. Wij willen juillie kennis laten maken met onze vereniging!
Materieel is beschikbaar, maar mocht je wat hebben; neem het mee! (Wij hebben een gravelbaan, dus graag geen noppenschoenen of een te grof profiel).
Na afloop is er voor een ieder een hapje en drankje. (je bent ook van harte welkom zonder te tennissen!)
Wij zien jullie graag op 1 juni, 17:00!
TV Smash

Harsens derby (771)
Mocht blike dat SDS 1 sneon yn de 2e-Klasse bliuwt dan sjogge wy in Haitsma dit wol dwaan: