Weppers moandei 8-10

7 oktober 2012
Weppers tiisdei 9-10
8 oktober 2012

Die polo past ons allemaal!

Stichting Skoalleseize heeft voor het 25 jarig jubileum SDS polo’s voor de barploegen kado gekregen. Wij hopen hiermee het SDS gevoel tijdens de wedstrijden te verhogen. Om het teruglopend aantal barvrijwilligers op te vangen, zijn wij nu op zoek naar spelers van SDS die een aantal keren per jaar bardienst willen draaien. Wij hopen dan ook jullie als spelers in deze polo’s te kunnen verwelkomen om samen de sfeer in de kantine maken.
SDS
“Sterk door samenspel”. We rekenen op jullie.

Doede by SC Heerenveen
Doede de Jager fuotballet yn SDS F1 en sit by SC Heerenveen op de fuotbalskoalle. Hy hat dêr ynmiddels 5 kear west en ôfrûne wike waard der wer in kar makke fan jonges dy ’t de kommende tiid ek wer by SC Heerenveen traine meie. Doede hat te hearen krigen dat hy troch is en dus ek de kommende tiid by It Fean trainen bliuwe mei. Wy binne trots op him!

Voetballers in de D,E en F-pupillen opgelet!
In de herfstvakantie wordt het superspannende Meinte Sixma toernooi 2012 gehouden. Het is een voetbaltoernooi voor alle D,E en F-pupillen en wordt op woensdagmiddag 24 oktober gespeeld op de voetbalvelden bij de Skoalleseize in Easterein.
Dit jaar wordt het toernooi georganiseerd in samenwerking met het Friesland College studierichting CIOS.
Je kunt je hier aanmelden voor dit toernooi.
Jeugdcommissie vv-SDS

Harsens derby(858)
Mocht Cuauhtemoc Blanco punten krije moatte foar it neidwaan fan de skiedsrjochter dan krige hy fan ús in 10: