Weppers moandei 24-9

Weppers tiisdei 25-9
24 september 2012

Dames van DA1
Training afgelast ivm het weer!
Gr,
Eeltje en Bram

Âlderjûn jeugdleden
Aan de ouders van alle jeugdleden die dit seizoen voor het eerst in de competitie spelen. Op 29 september start de najaarscompetitie van de KNVB weer. Uw zoon of dochter zal als speler zijn debuut op de Nederlandse velden maken.
Wellicht is het ook voor u als ouder het debuut langs de lijn.
We kunnen ons voorstellen dat u in aanloop naar de 29ste vragen heb over het reilen en zeilen voor, tijdens en na de wedstrijd.
Als jeugdcommissie van SDS organiseren we daarom een ouderavond waarin we u bij willen praten over de volgende onderwerpen:
· Wat moet u als ouder weten als uw kind wedstrijden gaat spelen
· Hoe ziet een voetbalseizoen er uit
· Wat doet de jeugdcommissie
· Wat doet de technische commissie jeugd
· Wat kunt u van de club verwachten
· Wat kan de club van u verwachten
· Alles wat u verder nog wilt weten
Na afloop van het “officiële gedeelte” bestaat er de mogelijkheid om andere ouders te ontmoeten.
De ouderavond is op 25 september in de Skoalleseize en begint om 20:00 uur.
Indien u zich aanmeldt via Foarsitter-jeugd@vv-sds.nl zullen we voor u op de ouderavond een exemplaar van de nieuwe jeugdgids meenemen.
De jeugdcommissie.

Gjin trainen
Trainen van de D1 gaat dinsdag niet door. Donderdag is er weer gewoon trainen.
Groet, Ayanle & Wytze.

Ferslach SDS1
Op
Voetbalnoord.nl kinne jim in ferslach fine fan Veenwouden 1- SDS 1.

Doelpunten
SDS 4 mocht sneon foar de earste kear oantrede. Se wûnen gelyk. Der wiene 4 doelpunten fan Jelle de Jong en 2 fan Douwe de Boer.

Kwyt
Wie heeft afgelopen zaterdag per ongeluk een trainingsjasje van Jorrit meegenomen.
In Box 6 was het op een gegeven moment spits uur. 3 F-team waren aan het verkleden dus mogelijk is het jasje een verkeerde tas gekomen.
Merk: Lotto
Kleur: Zwart (rood en wit)
Tiede van der Velde (
tiedevdvelde@hotmail.com)

Ek kwyt
Afgelopen zaterdag is onze Sije (F2) zijn SDS trainingsjack kwijtgeraakt. Het is een oud type rood/zwart SDS trainingsjack.
Sije’s naam staat aan de binnen kant op het labeltje in de zijkant geschreven. Als jullie dit jack tegenkomen graag even bellen naar 06-26785381 of mailen naar schaarha@gmail.com
Alvast bedankt ook namens Sije
Hans

Stikkerfel

Lieders witte der alles fan. It alderminste is it ynfullen fan it wedstriidformulier. Alle kearen wer al dy nammen en dy ferskriklike nûmers. Gelokkich is der in mooglikheid om te wurkjen mei stikkerfellen. Durk Klijnsma sjocht it dêrmei hielendal sitten. Sjoch
hjir

Van Dam tot Dam
Juster wie de van Dam tot Dam draafwedstriid fan Amsterdam nei Zaandam. Ien fan de dielnimsters wie Hester Hiemstra, jim witte wol de de sikretaresse fan Gert Jan Hiemstra wat it trochjaan fan trainingsboadskippen oangiet. Sij die 1.48 oer de 16 kilometer.

Hast en hielendal
De earste 11 tallen fan de beide fuotbalklups yn de gemeente Littenserdaiel dogge it net sa goed dit seizoen. SDS 1 stiet ahst ûnderoan yn de twadde klasse en Oosterlittens hielendal ûnderoan yn de tredde klasse op snein.

Harsens derby(844)
De skieds wie der al op klaaid; djipread.