Weppers freed 28-12-2018

SDS-League: ‘Hakuna Matata’** pakt de titel!
27 december 2018
SDS-fuotbalmikstoernoai, klaverjassen en kuierjen op sneon 5 jannewaris!
31 december 2018

Scheidsrechters bedankt.
Afbeeldingsresultaat voor scheids bedankt

De najaarscompetitie 2018 zit er alweer op en wil op deze manier alle scheidsrechters bedanken.
Het begin van het seizoen werd al snel duidelijk dat er een te kort zou komen.
Het te kort kwam door blessures , school , of gestopt!
Dus was ook dit keer vaak puzzelen voor de scheidsrechter commissie mede door de diverse omstandigheden.
Het te kort werd de laatste weken opgevangen bij de jeugd door de JO 19-1.

Verder heb ik weinig tot geen klachten gekregen van mijn club of bond scheidsrechters daarvoor mijn dank aan de clubs!

Blessures en verhuizing
Dit seizoen waren er ook blessures en verhuizingen in de scheidsrechters korps.
De meeste zien we na de winterstop terug op de velden.

Maar helaas zullen we 1 scheidsrechter een lange tijd niet meer zien fluiten op onze velden.

Op dit moment ligt Andre Vink in het UMCG te Groningen met een dubbele longontsteking en ligt zeer kritiek.
Namens de scheidsrechters korps en de scheidsrechter commissie wensen wij zijn familie veel sterkte de komende tijd.
Andre de kracht en de strijd om hier uit te komen zit in je! Beterschap topper!

Voor iedereen een gezond en sportief 2019
Ook in 2019 kan iedereen scheidsrechter worden!

Dennis Vinke

SDS JO17-2 yn seal

Hjoed wie de sporthal yn Easterein it toaniel fan it KNVB sealtoernoai foar JO17 teams. SDS JO 17-2 kaam moarns yn aksje mar koene harren net pleatse foar de finales letter op de middei.

SDS JO19-1 yn seal

SDS JO19-1 is moarn te sjen yn de seal yn Easterein. Moarns binne der foarronden fanôf 14.00 oere finalewedstriden.

SDS op it Krystsealtoernoai

SDS is 2e-Krystdei op it Krystsealtoernoai fan Frjentsjer úteinlik 9e wurden. Sy ferlearen yn de 8e finales fan Autoschadebedrijf Keizer. De toernoaiwinst gie úteinlik nei Dr. Oetker. Ek de teams fan Exstudiantes Amsterdam mei û.o. Martin Rienstra en Freek Tichelman gienen yn de 8e finales ûnderút lykas Futsal Scharringa mei Bote Strikwerda.

Harsens derby (2089)

Toet, toet!